Spoločnosti Facebook a Instagram pozastavili platené promo na film Sklenená izba s odkazom, že spot zobrazuje nahotu a sexuálny akt. Česko-slovenská novinka režiséra Juliusa Ševčíka o osude hrdinov žijúcich vo vile Tugendhat má medzinárodné herecké obsadenie.
Spoločnosť Garfield Film, distributér snímky Sklenená izba, vydal k zastaveniu proma na film na sociálnych sieťach stanovisko, v ktorom uvádza, že nesúhlasí s postupom spoločností Facebook a Instagram, ktoré bezprecedentným spôsobom pozastavili platenú propagáciu 30-sekundového traileru k filmu Sklenená izba na sociálnych sieťach s odkazom, že spot zobrazuje nahotu a implikovanie sexuálneho aktu.
„Nerozumieme, ako a čo spoločnosť Facebook posudzuje. Je to absolútny nezmysel, nakoľko trailer neobsahuje žiadnu takú scénu, ktorá by implikovala sex a ostatné uvedené. Herečka v ukážke je otočená chrbtom a má na sebe spodnú bielizeň. S rozhodnutím spoločnosti Facebook nesúhlasíme a budeme sa snažiť jej rozhodnutie zvrátiť,“ uvádza Denisa Biermannová zo spoločnosti Garfield Film.
Spoločnosť Garfield Film je presvedčená, že takéto rozhodnutie bez adekvátneho a relevantného posúdenia poškodzuje film Sklenená izba tesne pred jeho blížiacou sa premiérou, stavia tvorcov filmu do nelichotivého svetla a ohrozuje úspešné uvedenie filmu do distribúcie v slovenských kinách, ktorá sa začína už 14. marca 2019.
Pozrite si inkriminovaný trailer: