Televíznej skupine Prima stúpol v minulom roku čistý zisk medziročne o 23 percent na 591 miliónov korún (23,1 milióna eur). Tržby skupiny dosiahli vlani 3,32 miliardy korún (130 mil. eur) a medziročne sa zvýšili o 11 percent. O výsledkoch s odkazom na výročnú správu informoval server Mediaguru. Prima vo svojej výročnej správe uviedla, že minuloročný zisk významne prekročil plánovaný výsledok. Ide o najlepší výsledok televízie v jej histórii.
Rekordný zisk pripisuje Prima priaznivej situácii na reklamnom televíznom trhu v minulom roku a tiež atraktivite a výkonnosti svojho portfólia. Významný bol aj rast sponzoringu a internetovej reklamy.
Celkový podiel skupiny Prima v diváckej skupine 15+ predstavoval vlani 21 percent. Výsledok firma hodnotí ako stabilný s tým, že chce ďalej cieliť na divácku skupinu 15-69 rokov s možným posunom na 15-54, čo označuje ako strednodobý cieľ svojej stratégie. K hlavným diváckym ťahákom sa vlani zaradili seriály Ohnivé kura, Modrý kód, Temný kraj, Polda alebo Kapitán Exner.
Televízia Prima vysiela v Česku od júna 1993, pôvodne pod názvom Premiéra. Teraz má v Česku stanice Prima, Prima Cool, Prima Love, Prima Zoom, Prima Krimi, Prima + 1 a Prima Max. Jednu televíznu stanicu - Prima Plus - má na Slovensku.
Materská spoločnosť FTV Prima Holding ovláda zo 62,5 percenta cez svoju skupinu GES podnikateľ Ivan Zach, zvyšný podiel patrí cez skupinu Alphaduct podnikateľovi Vladimírovi Komárovi.