Športové zápasy dokážu k televíznym obrazovkám stále pritiahnuť najviac divákov. I keď bývajú spravidla
najsledovanejšie, ich ratingy sledovanosti ovplyvňuje vždy niekoľko faktorov. Prvým je typ podujatia, národnosť športovcov, ale aj čas, keď sa športové zápasy vysielajú. A potom sú to aj nečakané prekvapenia. Tým sa počas týchto majstrovstiev stal úspech Chorvátska. Málokto očakával, že sa mu podarí dostať sa tak ďaleko a preskočiť tímy ako Anglicko, Brazília, Nemecko či Argentína. A tento úspech sa odzrkadlil aj v sledovanosti jednotlivých zápasov.
Chorváti zatraktívnili MS
Na Slovensku bol finálový zápas Francúzska a Chorvátska najsledovanejším, prilákal k obrazovkám 759-tisíc divákov starších než 12 rokov, RTVS celkovo dosiahla podiel na trhu 47,7 perc...
Zostáva vám 85% na dočítanie.