Hlavné správy v televíziách sú jedny z najdôležitejších relácií, ktoré patria k najsledovanejším. Vysielajú sa aj v komerčne najlukratívnejšom čase - v prime time. Prvenstvo v najsledovanejších hlavných správach roky patrilo televízii Markíza. V súčasnosti to tak zjavne nie je.
Televízia JOJ vysiela v tomto čase nový imidžový spot, v ktorom tvrdí, že má najsledovanejšie spravodajstvo. V spote vystupuje reálny tím ľudí spravodajstva televízie JOJ. Sprievodný hlas hovorí: "Dnes už nie je dôležité byť prvý, ale vedieť, ako sa veci naozaj majú. A prinášať iba overené informácie. Sme najbližšie k vám, a preto máme najsledovanejšie spravodajstvo. A najviac reportérov pracujúcich v teréne."
"Televízia JOJ vo svojom imidžovom spote komunikuje najdôležitejšie atribúty televízie tak, ako ich podľa prieskumov Brand Study vnímajú aj samotní diváci: najsledovanejšie spravodajstvo, najviac rodinných programov, televízia pre všetkých - pokrytie na celom Slovensku zdarma v DVB-T", vysvetľuje Miroslava Klempová marketingová manažérka skupiny JOJ.
Zároveň je atribút "najsledovanejšie spravodajstvo" podložený výsledkami z roku 2017. "Mali sme najsledovanejší spravodajský slot na trhu - od 19:00 do 20:35 v rámci univerzálnej skupiny divákov 12+," hovorí Klempová. Spot sa vysiela od Vianoc, v januári bude kampaň rozšírená o printové a outdoorové formáty.
Vizitka kampane:
Agentúra: Gunpowder
Art director: Jonáš Karásek
Copywriter: Marika Beňadik Majorová
Réžia: Jonáš Karásek
Produkcia: JOJ production
Sledovanosť hlavného spravodajského slotu televízie JOJ minulý rok: