Sieť regionálnych týždenníkov MY prichádza od januára s novým časopisom, ktorý bude súčasťou každého vydania MY.
Doterajší televízny magazín Fotelka tak nahradí nový moderný produkt s novým dizajnom z dielne reklamnej agentúry M Kreo, pod názvom MY magazín.
Magazíny sú koncipované monotematicky. Pravidelne sa budú striedať témy Zdravie, Hobby, Relax a Slovensko.
Šéfredaktorka siete týždenníkov Jana Paulovská verí, že čitateľov nová koncepcia zaujme. „Zdravie, hobby a relax sú viac menej štandardné témy, chceme ich ale orientovať špeciálne na očakávanie čitateľa regionálneho týždenníka. Ja osobne sa najviac teším na témy Slovensko.“
Týždenníky MY majú v regiónoch viac ako 70 redaktorov. „A na tejto sile chceme stavať. Poznáme Slovensko viac, ako ktorékoľvek iné médium. Poznáme jeho zákutia, individuality, nálady, pamiatky, o ktorých Slováci nevedia, zabudnuté miesta. To všetko chceme zmapovať a priblížiť našim čitateľom. Myslím si, že takýto typ informácii našim ľuďom chýba.“
Regionálne týždenníky MY tak pokračujú v redizajnovaní titulu, ktorý sa má meniť nie len vizuálne ale aj obsahovo. „Vychádzame z moderných trendov a modernej grafiky,“ hovorí Milan Mokráň, riaditeľ divízie týždenníkov a člen predstavenstva Petit Press.
Týždenníky MY , ktoré patria do vydavateľského domu Petit Press, vychádzajú v náklade 110-tisíc kusov v takmer všetkých okresoch na Slovensku.