Tri oriešky pre Popolušku ukázali, že pre Slovákov sú stále najlepšou voľbou. Stali sa najsledovanejším programom Štedrého dňa. Televízia JOJ vďaka nim získala status najsledovanejšej televízie v prime time. Vďaka obľúbenej rozprávke dosiahla mimoriadny rating na úrovni 21 percent s podielom 41,4 percenta - výsledky sú v cieľovej skupine 12 - 54. Tri oriešky pre Popolušku predstavovali najúspešnejší vianočný program v histórii JOJ, píše portál Mediaboom.sk., pozrelo si ho 967 tisíc divákov v cieľovej skupine 12+.
Minulý rok Tri oriešky pre Popolušku v komerčnej cieľovej skupine dosiahli rating na úrovni 17,1 percenta a podiel 38,3 percenta - vysielala ich televízia Markíza, ktorej zabezpečili prvenstvo.
Markíza vysielala v čase Popolušky ruskú klasiku Mrázik, ktorá podľa portálu Mediaboom.sk zďaleka nedosiahla ratingy JOJ-ky. Podľa portálu získala 9 ratingov s podielom 19,4 %. Celkovo si ju malo pozrieť 435-tisíc divákov - výsledky sú v komerčnej skupine 12-54.
Verejnoprávna Jednotka priniesla v hlavnom vysielacom programe druhú časť rozprávky Anjel pána, ktorú si pozrelo 356-tisíc divákov s podielom cez 14 percent. V cieľovej skupine 12 – 54 rating dosiahol 6,7 percenta pri podiele 13,4 percenta.
V susednom Česku sa napríklad rozprávka Anjel Pána 2 stala najsledovanejšou rozprávkou posledných pätnásť rokov, keď si ju pozrelo viac ako dve tretiny všetkých, ktorí sa pozerali na televíziu. Rozprávku vysielala Česká televízia a pozrelo si ju 3 047 miliónov divákov v cieľovej skupine 15+, pri 67,92 percentnom share. Rozprávka sa v Česku stala najsledovanejším programom celého tohto roku.
Budúci rok sa Popoluška vráti opäť do Markízy.
Pozrite si rebríček najsledovanejších nespravodajských relácií, ktoré Stratégie zverejnili ešte pred Vianocami. Už teraz je isté, že po Vianociach a Silvestri sa do rebríčka zapíšu aj ďalšie relácie.