Wavemaker je nová globálna agentúra pôsobiaca v oblasti médií, obsahu a technológií, ktorá vznikla fúziou spoločností MEC a Maxus. Menované spoločnosti patria pod WPP, spoločnosť, ktorá je vo svete lídrom v oblasti poskytovania reklamných a mediálnych služieb.
Nový názov Wavemaker spolu s novou identitou začne fungovať aj lokálne, hneď po tom, ako sa ukončí fúzia v každej krajine. Predpokladá sa, že by to malo byť do januára 2018. Wavemaker bude mať pobočky v deväťdesiatich krajinách a bude zamestnávať viac ako 8 500 ľudí.
Wavemaker bol pôvodne názov contentovej divízie, ktorá vznikla pod krídlami MEC na jar 2016. Jej prioritou bolo sústrediť sa na stratégiu obsahu, social - prinášať klientom prostredníctvom kreatívne vytvoreného obsahu obchodné výsledky. Wavemaker bola ihneď po založení spustená na desiatich trhoch po celom svete: v Británii, v USA, v Holandsku, v Mexiku, Austrálii, v Indii, v Poľsku, na Blízkom východe, v Singapure a v Nemecku.
Tim Castree, CEO spoločností MEC a WAVEMAKER pozicionuje Wavemaker ako "mediálnu, contentovú a technologickú" agentúru. "Nie je to iba spoločnosť, ktorá je nákupcom médií", dodáva Castree pre campaignlive.co.uk.
Cieľom fúzie je, aby klienti mohli rásť vďaka detailnému pochopeniu nákupnej cesty zákazníkov. "Toto je možné dosiahnuť spojením našich poznatkov o nákupnej ceste a dodatočných dátových zdrojov v [m]PLATFORM, ktorá je patentovanou technológiou GroupM pre prácu s nielen digitálnymi publikami", vysvetľuje Castree.
Na Slovensku pôsobí WPP prostredníctvom spoločnosti GroupM pod vedením Jana Havelku. Súčasťou sú mediálne agentúry Mindshare (vedená Richardom Kopuníkom), MediaCom (vedená Andrejom Dziakom) a spomínaná MEC, ktorá sa zmení na Wavemaker. Medzi hlavných klientov agentúry na Slovensku patria Slovak Telekom, Slovenská sporiteľňa, Beiersdorf, Pivovary Topvar a ďalší. Agentúru MEC po novom Wavemaker Slovakia bude naďalej viesť Daniel Živica ako Chairman pre Českú republiku a Slovensko spolu s Dušanom Horváthom, Client Partnerom.