Ako informoval obchodný reťazec Lidl, spoločnosť aktuálne zákazníkom a fanúšikom ponúka možnosť stať sa manažérom vlastnej predajne a to prostredníctvom bezplatnej strategickej hry „My Lidl Shop“, ktorá je formou aplikácie dostupná na stiahnutie pre operačný systém iOS aj platformu Android
V mobilnej hre si zákazníci budú môcť vyskúšať celkovo štyri rôzne úrovne predajní. Tie sa navzájom odlišujú vzhľadom, ale aj ponúkanými službami a sortimentom – od základnej ponuky ovocia a zeleniny až po pečivo z vlastnej pekárne.
„Úlohou manažéra diskontnej predajne je priebežne zabezpečovať dostatok tovaru a pritom sa starať o zákazníkov. Návštevníci obchodu prirodzene nechcú dlho čakať na zaplatenie nákupu, požadujú čistú predajňu s čerstvými výrobkami. Za splnenie rôznych úloh získajú hráči bonusové mince, ktoré sú potrebné na postup do ďalšej úrovne. „My Lidl Shop“ otestuje pripravenosť manažérov predajní reagovať na netradičné situácie, ako napríklad nutnosť zvládnuť svorku rozjašených mopslíkov. Hra ponúka možnosť získať trofeje, napríklad za viac ako 80% spokojnosť zákazníkov,“ informuje Lidl.
Aplikácia „My Lidl Shop“ nie je čisto virtuálnou záležitosťou, ale je prepojená aj so skutočnou predajňou Lidl a jej sortimentom. Jej súčasťou je aj čítačka kódov, vďaka ktorej môže hráč získať mince za naskenovanie skutočných Lidl produktov. Overiť si svoje aktuálne ukazovatele je možné prostredníctvom prehľadných štatistík.