Kvalitná káva pripravená v pohodlí domova na profesionálnej úrovni, na tomto princípe je postavená filozofia značky. Jej príchod na Slovensko podporí marketingová kampaň, ktorá má osloviť nielen potenciálnych zákazníkov a milovníkov kávy, ale súčasne podporí budovanie image a povedomie značky na trhu.
Napriek tomu, že značka expanduje na slovenský trh až teraz, masívna kampaň na podporu konceptu Nespresso rezonovala aj u nás. Stávka na Georga Clooneyho sa vyplatila. Šibalskému úsmevu top star nad šálkou kávy ťažko odolať. What else?...
Aktuálne je značka zastúpená v 64 krajinách v 393 mestách sveta. "Neustále mapujeme obchodné príležitosti v európskych aj mimoeurópskych štátoch a hľadáme nové miesta, kde sa ukrývajú zaujímavé možnosti pre naše obchodné aktivity. Tento rok rozširujeme svoje pôsobenie na Slovensko, kde máme silnú základňu priaznivcov. Súčasne plánujeme expanziu ešte na ďalších nových 17 trhov sveta v nasledujúcich troch rokoch,“ uviedla Simone Jansen, Business Execute Officer Nespresso Česká a Slovenská republika.
Obchodné aktivity na slovenskom trhu spoločnosť rozbehne v priebehu jesene. Slovenskí zákazníci tak budú mať možnosť spoznať svet Nespresso, vrátane nového konceptu Nespresso Boutique v štýle „Celebrate the Coffee moments“, ktorý nájdu v bratislavskom obchodnom centre Eurovea. Uvádza sa v tlačovej správe.
Symbolom značky je ikonická Nespresso kapsula. Pôvodné Nespresso kapsule boli navrhnuté tak, aby ladili s dizajnom kávovaru, aby boli vysoko funkčné a umožnili pripraviť kávu ako z profesionálneho espresso kávovaru.
"Náš úspech je postavený na kvalitných kávach Grand Cru, na budovaní úzkych vzťahov so zákazníkmi. Úlohu tiež zohráva business model založený na dlhodobo udržateľnom rozvoji,“ dodala Simone Jansen.