Asociácia PR agentúr Slovenskej republiky zverejnila rebríček agentúr zoradených podľa čistých prijatých honorárov za PR služby.
„Tento ročník rebríčka Asociácie PR sa nesie v znamení noviniek. Po dlhšom období sa rozšíril počet PR agentúr v rebríčku – čím počet subjektov zverejňujúcich ekonomické výsledky stúpol na 10 (agentúra Grayling neposkytuje údaje za jednotlivé trhy samostatne),“ približuje Martin Mazag, prezident APRSR. A ako dodáva, v tomto roku sa členské agentúry združené v APRSR dohodli, že údaje v rebríčku budú porovnateľné s verejne dostupnými údajmi o tržbách. „V minulosti totiž niektoré agentúry zverejňovali konsolidované údaje za viaceré firmy v združení, resp. v rámci konsolidácie tržieb pri medzinárodných projektoch. Sme radi, že rozširovaním rebríčka prispievame k sprehľadneniu trhu public relations na Slovensku a novými pravidlami aj k jeho transparentnosti,“ hovorí o tohtoročnom rebríčku Martin Mazag.