Úlohou novej kampane je odkomunikovať zmeny v hre LOTO. „Chceme vtipným spôsobom ukázať, že je tu nové LOTO s väčšou šancou na výhru a teda prinesie tipujúcim aj viac šťastia. Ideou konceptu „Hľadači šťastia“, je ukázať absurdnosť toho, že ľudia veria, že šťastie nájdu v rôznych veciach a pritom ho už nemusia hľadať inde. Veď pre šťastie je tu LOTO,“ približuje JUDr. Zuzana Čechová, riaditeľka Kancelárie generálneho riaditeľa spoločnosti Tipos.
Koncept kampane, vrátane výberu hlavnej postavy - Michala Hudáka pochádza z dielne agentúry Creo/Young & Rubicam. „Mal to byť človek, ktorý dokáže fungovať ako moderátor, sprievodca, je výborný herec, má v sebe prirodzený, no nenápadný vtip. Cieľom bolo osloviť širokú cieľovú skupinu.“
Cieľom kampane je využiť kľúčový produkt, teda hru Loto, na posilnenie imidžu značky TIPOS, zvýšiť povedomie o samotnej hre a posilniť jej pozicioning ako zdroja zábavy pre celú rodinu. A samozrejme, získať nových hráčov a tým pádom zvýšiť tržby v hre Loto.
Vizitka kampane:
Názov: Hľadači šťastia
Agentúra: Creo/Young & Rubicam
Creative Director: Erik Reingraber
Art Director: Juraj Sapara
Copywriter: Lucia Čarná
Account Manager: Juraj Výboch, Jurij Vinarčik
Produkcia: Manifest 360
Timing kampane: Do konca roka 2018