Do národnej súťaže kreativity v reklame ZLATÝ KLINEC 2017 sa prihlásilo 32 agentúr s 223 prácami. Najviac prihlášok poslali agentúry MADE BY VACULIK, Wiktor Leo Burnett a TRIAD Advertising. Headlinom tohto ročníka je Bye Bye, Stereotype!
Najväčší marketingový event roka prináša prvýkrát celodenný program s prednáškami svetových marketingových osobností. Témou je odvaha. Odvaha v marketingu, ktorá sa vymaní zo stereotypov, šablón a zabehnutých koľají. Celodenný program vyvrcholí slávnostným galavečerom, ktorý sa uskutoční v piatok 26. mája v Istropolise.
Zlatý klinec je najvýznamnejšou súťažou o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku, ktorá je organizovaná každoročne od roku 1994. Vyhlasovateľom je spoločnosť Ad Awards Association, odbornými garantmi sú Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director's Club Slovensko (ADC) a mesačník Stratégie. Kmeňovú porotu tvoria osobnosti slovenskej reklamy z členov ADC, ktorých dopĺňajú zahraniční českí porotcovia. Základným a jediným kritériom hodnotenia kvality súťažných prác je originalita a inovatívnosť kreatívneho nápadu a kvalita jeho realizácie.