Bratislava Tourist Board chce do Bratislavy prilákať zahraničných návštevníkov novou destinačnou kampaňou. Bude nasadená v okolitých štátoch, ale aj v Nemecku či Anglicku. Okrem zapojenia sociálnych sieti ako Facebook, Google či Youtube, bude viditeľná aj na staniciach metra všetkých okolitých veľkomiest, na letiskách a dôležitých medzinárodných uzloch autobusových a vlakových spojení.
„Bratislava potrebuje silnú propagáciu a preto sme sa rozhodli v kampani využiť výrazné svetoznáme osobnosti, ktoré sú ľuďom blízke a s Bratislavou majú istú spoločnú minulosť,“ približuje Alžbeta Melicharová, predsedníčka organizácie BTB.
Korunovačnú históriu, gastronómiu a kultúru v meste bude, podľa jej slov, v kampani prezentovať Mária Terézia, ktorá bola pred 276 rokmi v Bratislave korunovaná.
Pomocou Alberta Einsteina bude komunikovaná téma pamiatok mesta, dizajn, ale aj smart a inteligentné riešenia, ktoré sú pre mesto významné.
Poslednou ústrednou postavou a najsilnejším posolstvom kampane bude pápež Ján Pavol II., ktorý Bratislavu niekoľkokrát navštívil a rád sa do nej vracal. V kampani predstaví blízkosť Bratislavy a jej obyvateľov k prírode, súdržnosti a športového ducha, ktorý ľudí naozaj spája a vytvára tak neopakovateľné chvíle.
Mesto Bratislava má za sebou úspešný rok 2016. Prišlo viac turistov, predalo sa viac turistických kariet Bratislava Card, cyklotrasy sú využívané a podnikatelia v cestovnom ruchu sú spokojní. K tomu, aby bola Bratislava pre návštevníkov naďalej atraktívna, pripravilo mesto spolu s Bratislava Tourist Board a ďalšími mestskými organizáciami niekoľko smart noviniek a rozšírilo ponuku pre rodiny s deťmi.
„Minulý rok sme otvorili domček na strome na Kačíne, ktorý sa od svojho vzniku stal obľúbenou atrakciou mesta, rovnako je pre všetkých k dispozícii aj vyhliadková veža na Americkej lúke. ZOO Bratislava ponúka nový moderný výbeh pre vlky euroázijské, ktorý verne kopíruje prirodzené prostredie vo voľnej prírode a nedávno sme slávnostne otvorili horný hrad Devín, ktorý svoje expozície sprístupnil po 9 rokoch a dopĺňa tak bohatú ponuku pre rodiny s deťmi,“ vymenoval primátor Bratislavy Ivo Nesrovnal.
Bratislava ide do novej sezóny s novinkami. Napríklad každoročné korunovácie čaká tento rok výrazná novinka. Počas podujatia pod názvom Bratislavské korunovačné slávnosti bude slávnostne otvorený nový Korunovačný fotopoint, ktorý s mottom „Staň sa kráľom“ bude korunovať návštevníkov. Fungovať má na princípe virtuálneho začlenenia osoby do prostredia korunovačného aktu, ktorá bude v dobovom odeve s korunovačnými insígniami korunovaná.