Ústredným prvkom kampane, s ktorou sa ľudia už teraz môžu stretnúť v uliciach, na sociálnych sieťach aj v televízii, sú žlté skákajúce lopty symbolizujúce detskú bezstarostnosť, pohodu a veselé momenty. Jej prípravu mala na starosti agentúra DDB.
„Syrová sezóna je pre všetkých sezónou detskej radosti. Pre nás, pre McDonald’s a hlavne pre fanúšikov. A presne to sme sa snažili doručiť v našej novej kampani, kde sa radosťou skáče. Na realizáciu TV spotu sme si prizvali režisérske duo That Jam, ktoré túto hravú aktivitu posunulo ešte o niečo ďalej a vytvorili naozaj skvelé dielo,“ vysvetľuje Chief Creative Officer DDB Prague Klára Palmer.
Tak ako každý rok, aj tento je kráľom ponuky syrovej sezóny Swiss King – burger s poriadnym kusom hovädzieho mäsa dopĺňa jedinečná žemľa so syrom a slaninou, syrová omáčka, zemiaková placka, ementál a dva plátky slaniny.
Podobný chuťový zážitok ponúka Cheese King, v ktorom zákazníci, naopak, nájdu plátok vyprážaného syra, a k tomu navyše čerstvý šalát a restovanú cibuľu.
Tohtoročnou novinkou je Cheese King Chicken, alternatíva hovädzieho burgeru s vyprážaným kusom šťavnatého kuracieho mäsa. V menu nechýba ani Burger s vyprážaným syrom alebo vyprážané hermelínky s brusnicovou omáčkou. Na svoje si prídu aj fanúšikovia ikonických hranolčekov. Práve pre nich sú pripravené nové McFlavor Fries s čedarovou omáčkou a kúskami chrumkavej slaniny.