Juraj predsedal single channel porote Zlatého klinca a Martin viedol porotu multi channel kategórií. Obidvaja sa zhodli na tom, že to bola príjemná skúsenosť.
"Boli momenty, kedy by som mal najradšej osem hlasov a všetkých prehlasoval. Ale mali sme porotu, ktorá v drvivej väčšine súznela," hovorí Martin Woska. "
"Moja úloha bola pripraviť čo najharmonickejšie prostredie na to, aby sme mohli diskutovať, viesť ich. To bola pre mňa úplne nová skúsenosť. Bolo to iné, nestrannejšie a občas dosť iritujúce," opisuje svoje skúsenosti Juraj Kováč.
V porotách si nastavili od začiatku pravidlo, že hľadajú hlavne silnú ideu. Juraj tvrdí, že do reklamy sa podľa neho vracia poctivé remeslo a sem-tam sa objavil aj humor. Podľa Martina medzi ocenenými prácami dominuje brand purpose prístup a kampane, ktoré majú ambíciu zachraňovať svet.
Celý rozhovor si pozrite vo videu, nájdete ho už aj ako podcast na všetkých známych podcastových platformách.
Partnermi 30. ročníka súťaže Zlatý klinec v roku 2024 sú:
Shutterstock - partner kategórie VISUAL
Tatra banka - partner kategórie CRAFT
ŠKODA AUTO Slovensko - partner kategórie DESIGN
Eallin Nomad - partner kategórie FILM
Allfred.io - partner kategórie DIGITAL
TV JOJ - partner kategórie MEDIA
Ticketportal - partner kategórie PROMO & ACTIVATION
Slovnaft - partner kategórie CAMPAIGN
Súťaž Zlatý klinec je najvýznamnejšou súťažou o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku a súčasťou slovenského reklamného priemyslu každoročne, už od roku 1994. Je organizovaná spoločnosťou Ad Awards Association, s. r. o. a pod záštitou Klubu reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director‘s Club Slovensko (ADC) a mesačníka Stratégie.