Médiá publikujú témy súvisiace s ESG často a veľa. V nasledujúcej analýze sa pozrieme na hlavné míľniky, ktoré v uplynulých rokoch ovplyvňovali záujem novinárov o jednotlivé piliere tohto pojmu.
Očakávania CEO Mediaboard Ľubomira Šimáška boli jasné: „Pri tematickom zameraní výstupov sme predpokladali dominanciu informácií o rôznych legislatívnych úpravách na európskej či štátnej úrovni, ako aj o zelených či sociálnych projektoch. Boli sme zvedaví aj na mediálne pokrytie na dezinformačných weboch, kde sme počítali so širokou, no kontroverznou publicitou klimatickej zmeny i Green Dealu.“
Agentúra Green Talk sa udržateľnosťou zaoberá dlhodobo. Aj preto ich zaujíma, či rastúci trend záujmu o ESG potvrdia aj celoplošné dáta.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 90% na dočítanie.
Zostáva vám 90% na dočítanie.