Začínal v BBDO, potom spoluzakladal agentúru Jandl, aby sa o pár mesiacov osamostatnil. V reklame pôsobí na Slovensku úplne najdlhšie a stále túto brandžu zásadným spôsobom formuje. Klub reklamných agentúr mu za celoživotné zásluhy udelil cenu Osobnosť reklamy a uviedol ho do Siene slávy.
S founderom a chairmanom MADE BY VACULIK sme sa v podcaste Stratégií OK360° rozprávali o jeho začiatkoch, najdôležitejších klientoch a aj o tom, čo je podľa neho dobrá reklama.
Čo pre vás takéto ocenenie od kolegov a konkurentov znamená? Ešte stále vás dokáže rozcítiť?
Znamená to pre mňa veľmi veľa. Mám vyše 500 cien z celého sveta, som v Sieni slávy európskej reklamy, ale toto je špeciálne. Kredit mi prejavili ľudia, s ktorými sa denne stýkam v tendroch alebo súťažiach, a za to si ich veľmi vážim. Tohtoročný Zlatý klinec bol pre mňa veľmi emotívny, na pódiu som videl mnoho ľudí, ktorí prešli mojou agentúrou, vyrástli u nás a dnes sú už v iných dresoch. Chvíľku som uvažoval nad tým, že ich všetkých pozvem na pódium, ale asi by sa zrútilo.
Zostáva vám 93% na dočítanie.