Aktuálnym cieľom BTL komunikačnej asociácie je reštart celej eventovej brandže, ako sa vám v súčasnosti darí?
Ubehlo tri a pol roka od pandémie a v eventovej brandži sa postupne zastabilizovali všetky problémy a rok 2024 začal po dlhšom čase pripomínať predcovidové časy. Tento rok sa konečne javí ako návrat do veľkých predcovidových rokov, ktoré posúvali branžu vpred. Samozrejme, veľa vecí je už iných, ale aktuálna situácia nás nesmierne teší.
Asociácia pracuje na vlastnej eventovej akadémii, s cieľom vychovať novú eventovú generáciu. Ako ste pokročili?
Ambíciu vychovávať nových ľudí v livemarketingu nám stále zostala, aktuálne sa snažíme dať dokopy osnovy, ktoré by nám pomohli vychovať pre trh plnohodnotných ľudí. Popritom sa však snažíme, aj v dôsledku zmien v eventovom segmente, uviesť teraz na jeseň sériu workshopov, ktoré by pomohli aj v menších krokoch rozvíjať eventový trh a všetky jeho potreby. Jednou z najväčších priorít, aj po opätovnej skúsenosti z tohto leta, bude bezpečnosť.
Zostáva vám 80% na dočítanie.