StoryEditor

Dve pódia a takmer 50 spíkrov. Už o týždeň sa stretneme na Strategie Forum

01.10.2024, 11:16
  • Najväčšia marketingovo-mediálna konferencia je za dverami. Hlavnými témami sú príležitosti a výzvy slovenských médií, meranie efektivity, budovanie značiek a focus na mladých. 
  • Kompletný program nájdete na webe konferencie. Lístky na podujatie sú ešte stále dostupné. 
  • Na Marketing & Media stage uvidíme špičkových spíkrov, zástupcov značiek, médií aj agentúr, ktorí prinesú svoje najnovšie know how. 
  • Počas konferencie sa uskutoční viacero panelových diskusií na aktuálne témy. 
  • Buďte súčasťou STRATEGIE FORUM a nenechajte si ujsť top lídrov biznisu. 

 

STRATEGIE FORUM je pokračovateľom úspešnej konferencie zameranej na český a slovenský mediálny a marketingový trh LOTE (Living on the edge).

Prináša top témy, ktoré hýbu svetom médií a marketingu. Konferencia je určená všetkým, ktorí ovplyvňujú komunikáciu značiek na našom trhu. A tiež všetkým, ktorým záleží na vlastnom biznise. 

Na dvoch pódiách vystúpia inšpiratívni spíkri, ktorí budú hovoriť o tajomstve úspechu svojich značiek. 

 

AI: game changer alebo buzzword? ​ 

Vytvorenie reklamy a marketingovej kampane je časovo aj finančne náročné, a často nevieme s istotou povedať, či kampaň splní svoje ciele. Hoci marketéri reklamy testujú, tento proces pre mnohých môže byť stále časovo a finančne náročný. Umelá inteligencia prichádza ako game changer, ktorý môže pomôcť riešiť práve tieto problémy a sprístupniť efektívne testovanie každej kampane.

  • Juraj Šukola, Deputy Production Manager, Kantar

IAB:  Efektívne plánovanie display reklamy

 Úspešné kampane vďaka optimalizácii na attention.  Investície do display reklamy (non-video + video)  tvoria na Slovensku až 54% z celkových výdavkov do online reklamy. Display je súčasťou väčšiny brandových kampaní veľkých zadávateľov. Ako pristúpiť k efektívnemu nasadzovaniu display reklamy v roku 2025? Aké nové metriky vieme sledovať a čo nám prinášajú? Podelíme sa s vami o najnovšie skúsenosti s nasadzovaním kampaní, ktoré sú optimalizované na attention.

image

Display je súčasťou väčšiny brandových kampaní veľkých zadávateľov. Ako pristúpiť k efektívnemu nasadzovaniu display reklamy v roku 2025?

 Televízna budúcnosť

image

Stratégie Fórum privíta svojich hostí už 8. októbra 2024.

 Lineárna televízia si stále udržiava status najvplyvnejšieho mediatypu. Na krk je však dýchajú streamingové platformy. Aký zmysel dáva televíznym skupinám otvárať nové a nové kanály a prečo kladú čoraz väčší dôraz na online a sociálne siete? Čo musia urobiť dnes, aby boli aj o 10 rokov lídrami mediálneho trhu?

 

 30 rokov médií na Slovensku

image

Kam smerujú slovenské médiá?

  Ukážeme vám, ako sa počas troch desaťročí vyvíjal mediálny trh a reach jednotlivých mediatypov. Pozrieme sa na zmeny mediálneho nákupu a tiež na to, čo sa od začiatku vôbec nezmenilo. Čo sa udialo s výdavkami do jednotlivých mediatypov a ako ovplyvnil mediálny trh príchod digitálu? Kedy sa to vlastne celé udialo?

 

01 - Modified: 2024-10-15 08:02:08 - Feat.: - Title: GEN Z versus Alpha. Aké sú tieto dve najmladšie generácie a čo to znamená pre marketing? 02 - Modified: 2024-09-18 11:50:38 - Feat.: - Title: GEN Z: Narodila sa do digitálneho sveta a technológie nepustí z ruky. Ako by mali značky na ňu cieliť? 03 - Modified: 2024-09-18 08:21:29 - Feat.: - Title: Nie je zásah ako zásah, marketéri potrebujú Attention 04 - Modified: 2024-09-17 13:09:25 - Feat.: - Title: Pozitívna interakcia, trendy a inovácie pri budovaní love brandov. Čo ovplyvňuje lojalitu a prepojenie so značkou?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. november 2024 04:58