V piatok sme sa dozvedeli mená držiteľov zlatých, strieborných aj bronzových klincov. Slovenská reklama mala svoj veľký večer. Zlatý klinec oslavoval už 30. jubileum. Kompletný zoznam ocenených si môžete pozrieť v nasledujúcom článku.
Teraz je čas úspech ešte znásobiť. Až do 4. októbra môžu agentúry prihlasovať svoje ocenené práce (vrátane shortlistov) na prestížnu súťaž ADC Europe. Deadline pre Slovensko sa predĺžil o týždeň kvôli posunu galavečera Zlatý klinec. Neváhajte a posielajte svoje prihlášky. Body za túto súťaž sa počítajú aj do Agentúry roka.
Partnermi 30. ročníka súťaže Zlatý klinec v roku 2024 sú:
Shutterstock - partner kategórie VISUAL
Tatra banka - partner kategórie CRAFT
ŠKODA AUTO Slovensko - partner kategórie DESIGN
Eallin Nomad - partner kategórie FILM
Allfred.io - partner kategórie DIGITAL
TV JOJ - partner kategórie MEDIA
Ticketportal - partner kategórie PROMO & ACTIVATION
Slovnaft - partner kategórie CAMPAIGN
Súťaž Zlatý klinec je najvýznamnejšou súťažou o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku a súčasťou slovenského reklamného priemyslu každoročne, už od roku 1994. Je organizovaná spoločnosťou Ad Awards Association, s. r. o. a pod záštitou Klubu reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director‘s Club Slovensko (ADC) a mesačníka Stratégie.