Zlato v kategórii Kampaň patrí Slovak Telekom a MUW Saatchi and Saatchi.
StoryEditor

Zlatý klinec 2024: Najlepšie kampane majú Kofola, Slovak Telekom a Dr. Max

28.09.2024, 11:07

Kampaň je kráľovská kategória, kto ju na súťažiach kreativity vyhrá, má v rukách všetky tromfy. 

Tento rok porota Zlatého klinca udelila až tri najvyššie ocenenia. Dve v integrovanej kampani a jedno v podkategórii Small budget. Pozrime sa na to, ktoré kampane sú z pohľadu kreativity na Slovensku najlepšie z najlepších. 

Wiktor Leo Burnett, Poďte sa viac dotýkať, Kofola ČeskoSlovensko

Nedalo sa nevšimnúť si ju. Značka Kofola ide konštantne v svojej láskyplnnej misii. Tentokrát ju agentúra postavila na zaujímavom insighte: 2,5 hodín na mobile = 2600 dotykov, ktoré by sme mohli venovať svojim láskam, zvýšiť si tak hladinu oxytocínu – hormónu lásky a rozbublinkovať svoj vzťah. Kofole na to, aby láske pomáhala, nielen na oko, ale reálne, stačí jedna jednoduchá výzva: poďte sa s partnermi a partnerkami viac dotýkať!

image

Kofola spolu s Wiktor Leo Burnett pokračujú v láskyplnej misii.

MUW Saatchi & Saatchi, Vzájomný rešpekt je ten najkrajší darček, Slovak Telekom

Keď sme pri predchádzajúcej kampani napísali, že sa ju nedalo nevšimnúť si, tak tu to môžeme zduplikovať. Hovorilo sa o nej všade. Nie vždy s pozitívnym sentimentom, ale určite sa dostala do pozornosti širokej verejnosti. Agentúra aj Telekom s tým počítali: "Aj za cenu toho, že časť verejnosti pobúrime, sme sa rozhodli ukázať pravý obraz Vianoc mnohých rodín. Natočili sme príbeh o mladom mužovi, ktorý na sviatky prichádza domov a čelí sérii náročných otázok od blízkych. Pritom tá najdôležitejšia otázkou, ktorú by sme sa jeden druhého mali pýtať častejšie, je jednoduché: “Si šťastný?” Kampane sa hneď po uverejnení chytila väčšina slovenskej dezinformačnej scény, potom však prišla vlna podpory od ľudí, influencerov a dokonca politikov."

V štatúte Zlatého klinca tento rok pribudla pová podkategória Kampane "Small budget". Zlaté ocenenie si tu privlastnila práca 

THIS IS LOCCO, NEZOMRI pre Dr. Max. 

Smelo ju môžeme nazvať jednou z top prác aktuálneho ročníka súťaže. Získala dokopy tri zlaté klince. Kategória Kampaň je potom už iba pomyselnou čerešničkou na torte. O Dr. Maxovi vieme, že ide o sieť lekární, v ktorej sa predávajú aj rôzne vitamíny či minerály na podporu imunity. Agentúra sa spojila so stránkou Zomri a ich legendárnu ZOMRI tašku naplnili práve vitamínmi a zmenili ju na NEZOMRI. Následne ju dostali influenceri, ktorí boli práve v tom čase chorí. Tí im na oplátku venovali bezplatne svoje stories a príspevky a zvyšovali dosah kampane. 

image

Zlato v kategórii Kampaň získali aj This is Locco a Dr. Max.

Partnermi 30. ročníka súťaže Zlatý klinec v roku 2024 sú:

Shutterstock - partner kategórie VISUAL

Tatra banka - partner kategórie CRAFT

ŠKODA AUTO Slovensko - partner kategórie DESIGN

Eallin Nomad - partner kategórie FILM

Allfred.io - partner kategórie DIGITAL

TV JOJ - partner kategórie MEDIA

Ticketportal - partner kategórie PROMO & ACTIVATION

Slovnaft - partner kategórie CAMPAIGN

Súťaž Zlatý klinec je najvýznamnejšou súťažou o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku a súčasťou slovenského reklamného priemyslu každoročne, už od roku 1994. Je organizovaná spoločnosťou Ad Awards Association, s. r. o. a pod záštitou Klubu reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director‘s Club Slovensko (ADC) a mesačníka Stratégie.

01 - Modified: 2024-10-18 09:45:05 - Feat.: 0 - Title: Zlatý klinec 2024: THIS IS LOCCO obhájilo svoje pozície a opäť je Agentúrou večera 02 - Modified: 2024-10-18 09:48:28 - Feat.: 0 - Title: Zlatý klinec 2024: Najlepšia slovenská reklama. Pozrite si kompletné výsledky
01 - Modified: 2024-10-29 15:04:48 - Feat.: - Title: Pátrať po originalite reklamy je fakt napínavé 02 - Modified: 2024-10-28 08:07:24 - Feat.: - Title: Filip je pre nás veľký motivačný booster 03 - Modified: 2024-10-25 13:29:59 - Feat.: - Title: Rešpekt všetkým tvorcom reklamy za posúvanie hraníc kreativity a zadávateľom za odvahu 04 - Modified: 2024-10-24 12:30:51 - Feat.: - Title: Zlatý klinec potvrdil, že naše kreatívne riešenia sú svetové, slovenské 05 - Modified: 2024-10-21 07:00:00 - Feat.: - Title: Roman Biath o Zlatom klinci: Zažil som niečo, čo už dlho nie
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. november 2024 07:45