Značka Dr.Max doteraz spolupracovala s viacerými reklamnými agentúrami, po tomto tendri spája všetky aktivity pod jednu strechu v TRIADe.
„Hľadali sme partnera, ktorý dokáže komplexne zastrešiť všetky naše komunikačné potreby a zároveň pochopiť unikátnosť našej značky. Triad nám ponúkol presvedčivú stratégiu a veríme, že spoločne vytvoríme komunikáciu, ktorá bude inšpirovať a rezonovať medzi našimi pacientami a zákazníkmi,“ hovorí Jana Kutlíková, Chief Marketing and Customer Officer Dr. Max Slovensko
Išlo o dvojkolový tender, v ktorom agentúry pracovali na viacerých zadaniach z rôznych segmentov komunikácie. Značka sa prezentuje ako Jednotka v starostlivosti a celý tender trval niekoľko mesiacov, kým dospel k výsledku.
„Komunikačné príležitosti značky Dr.Max sú veľmi rôznorodé. Od brandových tém, cez trebárs beauty až po produktovú komunikáciu. Nastaviť to spoločne tak, aby to malo jednu komunikačnú strechu a vychádzalo zo silnej stratégie bola pre nás skutočná výzva a zábava k tomu“, hovorí Martin Woska, Chief Strategy & Creative Officer.
„Sme dve zelené značky a od prvého okamihu sme mali pocit, že si ľudsky sedíme," dopĺňa Vlado Kurek, Creative Director. „Tešíme sa na spoluprácu a verím, že jej výsledkom bude nadštandardne zaujímavá a fungujúca komunikácia.“ Začiatok spolupráce je nastavený od januára 2025.