Ak ste často na cestách, je niekedy ťažké udržať si vo vzťahoch blízkosť. Ale pri niektorých vzťahoch je bezpečná vzdialenosť priam žiadúca.
„Keď sme sa dozvedeli, že náš klient Hyundai je aj tento rok hlavným partnerom podujatia Mission ride – jazdy, ktorá šíri myšlienku bezpečného zdieľania ciest, hľadali sme spôsob, ako kreatívne vyjadriť pravidlo bezpečnej premávky o vzdialenosti pri obiehaní cyklistov. Odpoveď sme našli vo vzťahoch na diaľku, o ktorých sa často hovorí, že nefungujú, ale v tomto prípade sú jedinou správnou voľbou,“ vysvetľuje Csilla Polák, Associate Creative Director z Respect APP.
Pri obiehaní cyklistu na ceste je dôležité ho neohrozovať a udržať si s ním vzťah na diaľku – minimálne 1,5 metra. Vzájomný rešpekt na cestách vyjadruje aj atmosférický vizuál, kde vidíme na vozovke šoféra Hyundaiu a cyklistku v bezpečnej vzdialenosti pri západe slnka.
Do kampane boli zapojení aj cyklistickí a motoristickí influenceri. Bezpečnostnú vzdialenosť vyjadrovali rôznymi kreatívnymi spôsobmi, napríklad cyklistický tím Bratislavské bohyne penovou tyčou. Ich instagramový reel zdieľal dokonca aj portál Refresher a to celkom organicky.
„Výsledky kampane boli príjemným prekvapením. Message o vzťahoch na diaľku na cestách sa šíril jednoducho a mali sme naň pozitívne odozvy. Upozornili sme tak na pomerne nové pravidlo pri obiehaní cyklistov – vzdialenosť 1,5 metra a zároveň zvýšili awareness o našej účasti na podujatí Mission ride, ktoré prepája Českú republiku a Slovensko,“ dodáva Samuel Boskovič z Hyundai Slovensko.
Bezpečnosť na cestách je pre Hyundai dlhodobo dôležitou témou. Okrem podpory vzťahu cyklistov a motoristov, na ktorom sa dá neustále pracovať, spustili na Vianoce kampaň Ničím nerušené Vianoce. Týkala sa nepoužívania mobilu za volantom. V minulosti takisto apelovali na celkové spomalenie na vozovkách.
Vizitka kampane:
Creative Director: Csilla Polak
Copywriter: Mirka Straková, Matúš Švirloch
Art Director: Csilla Polak
Fotograf: Martin Fridner