StoryEditor

Šéfka komunikácie Microsoft: AI je pre mňa múdrejší kolega, ale zatiaľ to nie je pre každého

09.09.2024, 08:16
  • Karolína Kříženecká pôsobí na pozícii šéfky komunikácie a filantropie spoločnosti Microsoft pre 13 trhov vrátane toho slovenského.
  • Práve tu sleduje, ako vznikajú nové technológie, ktoré menia aj svet komunikácie. 
  • V rozhovore pre Stratégie hovorí tiež o tom, ako ich sama denne využíva v roli líderky a komunikátorky. 
  • Dozviete sa tiež, prečo je presvedčená, že neubližuje kreativite, ale ide vlastne o kreatívnu inováciu. 

V priebehu svojej profesijnej cesty ste pôsobili vo viacerých spoločnostiach s technologickým zameraním, nevraviac o súčasnom Microsofte. Aký je váš osobný vzťah k technologickým inováciám?

Mám rada zmeny. Baví ma vzdelávanie a vždy, keď sa objaví niečo nové, som medzi prvými, kto to skúša. Pravdou však je, že to neplatilo vždy. Napríklad, po príchode mobilných telefónov som chcela zostať iná a hovorila som si, že budem medzi poslednými, kto si mobil zaobstará.

Tvrdohlavosť z mladosti však zmizla a teraz si skutočne užívam pracovať v Microsofte. My zamestnanci sme totiž prví, ktorí môžu vyskúšať nové produkty. Okrem toho mám okolo seba ľudí s podobným nadšením pre technológie. Nepretržite medzi sebou diskutujeme o tom, aké novinky používame, a hodnotíme ich funkčnosť. Dnes môžem úprimne zhodnotiť, že technológie milujem.

Takže keď sa v posledných rokoch začali objavovať pokročilé nástroje umelej inteligencie, nemali ste obavy z toho, čo so sebou prinesú?

Je mi jasné, že veľa ľudí to zo začiatku vnímalo s určitou pochybnosťou či dokonca strachom, ale ja som k nim nepatrila. Možno je to tým, že mám technologické zázemie, pretože som pracovala jedenásť rokov v Siemense, kde sme síce ešte nehovorili o umelej inteligencii, ale automatizácia a digitalizácia boli pojmy, s ktorými sme pracovali každý deň.

A, naopak, fascinovalo ma, ako je možné pomocou technológií posúvať procesy dopredu.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-05 10:41:26 - Feat.: 0 - Title: AI v Kriminálke Kraj: Ako technológie formujú nové seriály 02 - Modified: 2024-08-26 07:06:18 - Feat.: 0 - Title: Streamovacie služby sú pod tlakom na optimalizáciu nákladov 03 - Modified: 2024-08-22 08:07:58 - Feat.: 0 - Title: Budúcnosť e-commerce: Inteligentné vyhľadávanie a personalizované odporúčania 04 - Modified: 2024-10-18 10:13:24 - Feat.: 0 - Title: Cannes Lions očami stratéga: Marketéri potrebujú úprimnosť a odvahu 05 - Modified: 2024-08-07 12:03:05 - Feat.: 0 - Title: Kreativita zostáva kľúčovou hodnotou festivalu v Cannes 06 - Modified: 2024-08-07 08:08:29 - Feat.: 0 - Title: Mediálne agentúry sa stanú viac partnerom a strážcom dát, než len nákupcom
01 - Modified: 2024-04-16 08:31:02 - Feat.: - Title: AI: Najdôležitejšie nástroje, ich silné a slabé stránky 02 - Modified: 2024-02-15 10:45:13 - Feat.: - Title: František Štrupl z Google: Zákazník sa dnes správa ako produktový detektív 03 - Modified: 2024-02-09 08:00:00 - Feat.: - Title: ADMA názor: Ktoré trendy treba sledovať a na ktoré zabudnúť? 04 - Modified: 2024-01-17 11:15:16 - Feat.: - Title: Agentúry využívajú AI nástroje prevažne na analýzu dát a zlepšenie cielenia kampaní 05 - Modified: 2023-11-24 08:31:56 - Feat.: - Title: XTB má oddelenie umelej inteligencie. Povedie ho Tomasz Gawron
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. november 2024 02:35