V Kauflande totiž padajú ceny obľúbených výrobkov a uchytiť si ten svoj za výhodnú cenu chce naozaj každý. No hotová cenová apokalypsa.
A keď ceny padajú, tak v tomto spote naozaj padajú. Priamo „z neba“, respektíve zo stropu Kauflandu. „Ide o hardsell, takže sme potrebovali byť jasní a zrozumiteľní, a to hneď od prvých sekúnd. Len čo hlas z rádia oznámi ‚V Kauflande padajú ceny‘, začína sa bitka nielen o samotné produkty, ale aj o pozornosť diváka. Verím, že sme si ju týmto obrazovo bohatým a našľapaným spotom získali a zároveň efektívne odkomunikovali posolstvo,“ hovorí Martin Polakovič, Associate Creative Director, THIS IS LOCCO.
„Hoci sa to nezdá, hardsell býva tradične najťažším zadaním, pretože hlavné posolstvo musíte odkomunikovať ideálne už na začiatku spotu a nie je veľmi priestor pracovať s vypointovaním či sofistikovanejšou kreatívou. O to dôležitejšie je diváka chytiť a nepustiť niečím iným. V tomto prípade sa nám to podarilo šialenou obrazovou skladbou plnou kaskadérskych kúskov a už tradičným humorom, ktorý ku Kauflandu neodmysliteľne patrí,“ dodáva Juraj Kováč, Strategy & Creative Director, THIS IS LOCCO.
Spot, ktorý je nasadený v TV aj online, režíroval Juraj Janiš v produkcii Revers Films. Súčasťou kampane je aj rozhlasový spot a OOH, ktoré pracuje s padaním v typografii.
Vizitka kampane:
Klient: Kaufland Slovensko
Agentúra: THIS IS LOCCO
Strategy Director: Juraj Kováč
Creative Director: Martin Polakovič, Juraj Kováč
Art Director: Juraj Sapara, Marek Sivý
Copywriter: Martin Polakovič, Michal Roháček
Account Manager: Diana Hromeková, Michal Ružica
Produkcia: Revers Films
Réžia: Juraj Janiš