Kto si ich odnesie, sa dozvieme už v piatok 13. septembra 2024 v STARS Auditoriu na Junáckej 10 v Bratislave. Vstupenky na galavečer nájdete v predaji už od 20. augusta.
Ešte predtým, ako z pódia zaznejú mená víťazov, musí o tých najkreatívnejších z 393 prihlásených prác rozhodnúť porota.
SINGLE CHANNEL JURY predsedá Juraj Kováč, Creative & Strategy Director, This is Locco. Hlasujúcimi členmi kmeňovej poroty sú:
- Rastislav Uličný, CEO, MUW Saatchi & Saatchi
- Martin Keder, Senior Copywriter & Creative Director, Freelance
- Vlado Slivka, Chief Creative Officer, MullenLowe GGK
- Ondrej Štefánik, Founder & Creative Director, Respect APP
- Andrej Hrivnák, Associate Creative Director, MADE BY VACULIK
- Klára Javůrková, Creative Lead, Leo Burnett (CZ)
Na čele MULTI CHANNEL JURY stojí Martin Woska, Chief Creative & Strategy Officer, TRIAD. Členmi kmeňovej poroty sú:
- Eva Myjavcová, Creative Leader, Freelance
- Peter Michalka, Creative Director, Wiktor Leo Burnett
- Róbert Slovák, Founder & Creative Director, Slovák & Friends
- Roman Roj, Creative Director, oh my DOT
- Jakub Svetlík, Associate Creative Director, Istropolitana Ogilvy
- Roman Biath, Head of Creative & Strategy, Zaraguza CZ
Prvou úlohou, na ktorej už porota intenzívne pracuje je vytvoriť LONGLIST. V single channel kategóriách A-F na porotu čaká 199 súťažných prác. Najrozsiahlejšou a v subkategóriách najrozmanitejšou je kategória CRAFT. Tu v úlohách špecialistov posilnia kmeňovú porotu: režisér Dano Dekan a fotograf Šymon Kliman.
V multi channel kategóriách G-L súťaží 194 prác. Najväčší boom zaznamenali kategórie PROMO & ACTIVATION s 30 súťažnými prácami a CAMPAIGN s 37 prácami. Sumárne ide v počte všetkých prihlášok do súťaže o nárast o 34 súťažných prác. Viac prihlášok zaznamenal Zlatý klinec iba v roku 2022, kedy bolo prihlásených rekordných 422 prác.
Všetky prihlásené práce nájdete už na webe súťaže.
Ku kmeňovej porote sa v jednotlivých multi channel kategóriách už tradične pripoja všetky partnerské branžové asociácie a hlasovacie kvórum navýšia:
KATEGÓRIA DIGITAL (špecialisti ADMA)
- Braňo Macko, Creative Director & CEO Ponyhouse
- Barbora Jurovcová, Senior Copywriterka a Ideamakerka, Elite Monday Lovers
KATEGÓRIA MEDIA (špecialisti AMA)
- Jana Tužinská, Managing Director, OMD Slovakia
- Vladimír Behún, Strategy & Business planning Director, Mindshare Slovakia
KATEGÓRIA PROMO & ACTIVATION (špecialisti BTLka)
- Hana Kopkášová, Executive Director, CreativePro
- Róbert Slimák, Creative Director, Leopard Production
KATEGÓRIA PUBLIC RELATIONS (špecialisti APRSR)
- Soňa Lexmanová, Managing Partner, SKPR Strategies
- Katarína Remiaš, Managing Director, 1st CLASS AGENCY
KATEGÓRIA CAMPAIGN (špecialisti KRAS)
- Zuzana Ďurčeková, prodekanka Divadelnej fakulty na VŠMU
- Peter Stopiak, Director of Marketing and Communication, VÚB
- Alex Strimbeanu, Creative Director, JANDL
- Rasťo Bahurinský, CEO, This is Locco
Harmonogram súťaže bude pokračovať:
- 5. septembra zasadnutím SINGLE CHANNEL JURY a zverejnením shortlistu
- 6. septembra zasadnutím MULTI CHANNEL JURY a zverejnením shortlistu
- 13. septembra vyhlásením výsledkov a víťazov 30. ročníka súťaže Zlatý klinec 2024.
Príďte si spoločne s nami užiť tento nezabudnuteľný ročník v znamení najväčšej networkingovej párty roka, ktorý bude naplnený bohatým programom, odovzdávaním cien a poriadnou afterparty. Začnite s nami písať ďalších 30 rokov slovenskej kreatívnej reklamy a ukážte sa 13. septembra na Zlatom klinci 2024.
Viac informácií a vstupenky na galavečer na https://sutaz.zlatyklinec.sk/
Zlatý klinec je tu s nami už od roku 1994 a stále prináša to najlepšie zo slovenskej reklamy. Vyhlasovateľom súťaže Zlatý Klinec je spoločnosť Ad Awards Association, s. r. o. a odbornými garantmi Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director‘s Club Slovensko (ADC) a mesačník Stratégie.