„V prvom rade sa chcem veľmi pekne poďakovať všetkým zúčastneným agentúram za ich nasadenie a úsilie, ktoré vložili do svojich návrhov. Vyhlásenie tendra pre nás bolo dôležitým rozhodnutím, keďže sme nehľadali iba komunikačnú agentúru, ale aj partnera pri rozširovaní Auparku a ďalších plánovaných strategických krokoch pre nasledujúce obdobie. Z návrhov Wiktor Leo Burnett sme cítili pozične a ideovo jasne uchopený prístup, podporený silnou vizualitou. Veľmi sa na spoluprácu tešíme,” hovorí Petra Majcher, Marketing Manager, Aupark Bratislava.
Wiktor Leo Burnett v minulosti nastavil pozicioning a komunikačný koncept pre Eurovea. Posledná skúsenosť agentúry v segmente boli Nivy, ktorým WLB nastavilo vizuálnu identitu a launchovacie kampane pri vstupe na trh bratislavkých centier.
„Sme radi, že môžeme vo svojom portfóliu privítať prémiovú retail značku, akou Aupark bezpochyby je. Vďaka našej pomerne rozsiahlej a trúfam si povedať aj úspešnej skúsenosti s nákupnými centrami veríme, že spolu s Auparkom prinesieme viditeľnú, jasne odlišíteľnú komunikáciu v tomto silnom konkurenčnom prostredí. Práca na projektoch je rozbehnutá, prvé kampane spúštame už na jeseň,” zdôraznil Michal Kopriva, Account Director, Wiktor Leo Burnett.