Väčšina športovcov môžu byť vhodnými influencermi alebo ambasádormi. Zo spájania značiek so športom však plynú aj viaceré riziká. REUTERS
StoryEditor

Vzťah športovec a značka je ako manželstvo

Tak ako do manželstva manželia, tak aj do spolupráce so športovcom vstupuje značka s určitou mierou rizika, pričom ide vždy o to, akú mieru je ochotná akceptovať.

Tento článok, a mnoho ďalších, nájdete v prílohe Stratégií Športový marketing 2024, ktorá je vložená do aktuálneho čísla. Už teraz si ju môžete stiahnuť aj ako PDF v tomto článku. 

Poďme sa pozrieť na to, v čom môžu spočívať najväčšie riziká, na ktoré musí značka myslieť pri výbere športovca ako ambasádora značky. Hovoríme o rizikách a teda o negatívach. Je však potrebné zdôrazniť, že väčšina športovcov sa s podobnými témami ani len nestretne a práve naopak môžu byť veľmi hodnotnými vzormi a ambasádormi.

Kriminalita, závislosti a aféry

Z historického hľadiska, respektíve pri analýze histórie káuz, z ktorých boli mnohé aj medializované, sa dajú vytypovať najčastejšie prešľapy športovcov, nad ktorými by sa mali značky zamyslieť pred t...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-06-11 07:31:59 - Feat.: 0 - Title: Šéfredaktor Športu Markízy: EURO 2024 je pre nás veľkou výzvou
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 23:15