Cannes Lions 2024 odovzdali posledné ceny 71. ročníka
StoryEditor

V Cannes vyhlásili posledných držiteľov levov. Orange má tri Grand Prix

22.06.2024, 10:16

„Môžeme byť hrdí na náš priemysel," povedal CEO festivalu Simon Cook na záverečnom ceremoniáli.

Na Francúzskej riviére rozdávali posledné levy aj mimoriadne ceny. 71. ročník festivalu kreativity a reklamy je za nami, pozrite sa, čo priniesol finálový deň. 

Kategória FILM

1885 prihlášok, 2 Grand Prix, 12 zlatých, 16 strieborných a 28 bronzových levov. 

Grand Prix: WOMEN‘S FOOTBALL, MARCEL, PARIS/ORANGE/2024

Na prvý pohľad to vyzerá ako mužská futbalová reprezentácia, no potom sa ukáže, že ide o ženský tím. Orange premenil ženy na mužov pomocou technológie deepfake. „Toto bol najlepší nápad celého ročníka," vyhodnotil prezident filmovej poroty Tor Myhren,  viceprezident pre marketingovú komunikáciu spoločnosti Apple Inc, Global. 

Grand Prix: PLAY IT SAFE,THE MONKEYS | ACCENTURE SONG, SYDNEY

Úchvatné hudobné video oslavuje jedinečnú architektúru a tvorivého ducha najznámejšej dominanty Sydney. A to všetko v pozadí s originálnou piesňou, ktorá satiricky povzbudzuje publikum, aby sa vyhýbalo rizikám a hralo bezpečne. 

Kategória Glass: The Lion for Change

165 prihlášok, 1 zlato, 2 striebra, 3 bronzy 

Grand Prix: TRANSITION BODY LOTION, OGILVY

Značka starostlivosti o pleť vytvorila nové telové mlieko "Proderma Transition Body Lotion" určené pre trans ľudí. Tí sa vďaka tomuto unikátnemu produktu cítia videní a repektovaní. 

Kategória: SUSTAINABLE DEVELOPMENT GOALS

588 prihlášok, 4 zlaté, 5 strieborných a 10 bronzových levov

Grand Prix: „Renault - Cars To Work“ pre Renault od Publicis Conseil, Paríž

Nová iniciatíva automobilovej značky sa snaží pomôcť Francúzom, ktorí žijú  v oblastiach, kde je ťažké dostať sa na miesto zamestnania verejnou dopravou. Značka spustila systém, v rámci ktorého mohli ľudia počas pracovnej skúšobnej doby bezplatne používať automobil Renault a začať platiť až po uzavretí pracovnej zmluvy. Ak o prácu prišli, mohli ho vrátiť. 

Grand Prix for GOOD

THE FIRST SPEECH. RUSSIA, REPORTERS WITHOUT BORDERS, INNOCEAN BERLIN

Pri príležitosti 30. výročia existencie organizácie Reportéri bez hraníc spustili kampaň oslavujúcu jej odhodlanie brať na zodpovednosť tých, ktorí sú proti demokracii a slobodnej tlači.

Kategória Titanium

200 prihlášok, 3 zlaté levy, 1 grand prix 

Grand prix: DOORDASH-ALL-THE-ADS, WIEDEN+KENNEDY, PORTLAND/DOORDASH 

Ľudia si myslia, že DoorDash je len donášková služba reštaurácie. nie je. V čase Super bowlu chcela presvedčiť publikum, že dokáže viac, vlastne čokoľvek. A tak sľubila, že prinesie všetky produkty, ktoré sú inzerované počas Super bowlu. 

 

01 - Modified: 2024-08-09 05:00:00 - Feat.: - Title: Cannes 2024: Gaming je relevantnou súčasťou kultúry a spoločnosti 02 - Modified: 2024-10-18 10:13:24 - Feat.: - Title: Cannes Lions očami stratéga: Marketéri potrebujú úprimnosť a odvahu 03 - Modified: 2024-10-18 10:13:55 - Feat.: - Title: Cannes Lions stačí zažiť dvakrát 04 - Modified: 2024-10-18 10:14:16 - Feat.: - Title: Z Cannes Lions človek odchádza extrémne namotivovaný, ale zároveň aj trochu skľúčený 05 - Modified: 2024-10-18 10:14:35 - Feat.: - Title: Viac humoru do reklamy!
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 15:35