Najväčšia kuriérska firma na Slovensku spoločnosť Slovak Parcel Service sa stala oficiálnym logistickým partnerom Slovenského futbalového zväzu. Spoločnosť tak spája svoju značku s najpopulárnejším športom na svete a pri príležitosti futbalového šampionátu EURO 2024, ktorý sa koná v Nemecku, sa stala oficiálnym logistickým partnerom zväzu.
Práve pri príležitosti tohto futbalového sviatku prišla spoločnosť s novým kreatívnym konceptom pod názovom „Futbal je všade a pre všetkých“ z dielne spoločnosti Grape PR, ktorá už sedem rokov komplexne zastrešuje komunikáciu tejto kuriérskej spoločnosti. Hlavnej úlohy sa zhostili dve silné futbalové mená – reprezentanti Leo Sauer a Róbert Polievka.
„Naším cieľom bolo ukázať, že futbal ako najpopulárnejší šport na svete sa dá hrať skutočne všade. Nielen na profesionálne udržiavanom trávniku, ale aj na ulici, pred domom či na sídlisku. A hrať ho môže skutočne každý, kto má chuť,“ hovorí Marek Demeter z Grape PR.Okrem tohto spotu vyprodukovala agentúra aj časozberné video z nakládky kamióna, ktorý smeroval do nemeckého Mainzu so špecifickým brandingom „Vezieme vám futbalovú radosť“.
Nová kreatíva je nasadená v rámci online a na sociálnych sieťach, bude však podporená aj cez PR kanály.
„Spojenie so Slovenským futbalovým zväzom a futbalom ako takým je pre nás prvá významnejšia sponzoringová aktivita na Slovensku. Aj vďaka tejto spolupráci chceme budovať povedomie o značke SPS, vytvárať k nej pozitívnu emočnú proximitu a spájať ľudí. Som presvedčený, že šport k tomu dáva vynikajúce predpoklady,“ hovorí Ján Ťurek, konateľ spoločnosti Slovak Parcel Service.