StoryEditor

Slováci do Cannes poslali 14 prihlášok. Máme už aj prvý shortlist

16.06.2024, 12:25

Shortlistovanou prácou, ktorá zabojuje o najprestížnejšie svetové reklamné ceny je Hokejová mrkva od THIS IS LOCCO a Kauflandu. 

Agentúra poslala túto prácu do siedmich kategórií. Dnes porota oznámila, že v kategórii Direct B02 – Small Scale Media získava Hokejová mrkva shortlist. Skvelé! Gratulujeme k veľkému úspechu aj bodom do Agentúry roka 2024. 

Festival kreativity v Cannes odštartuje už zajtra. Na juh Francúzska mieri celá svetová reklamná a kreatívna brandža. Ide už o 71. ročník populárneho eventu.

Do hlavnej súťaže Cannes Lions poslalo prihlášky 5 slovenských agentúr a jeden zadávateľ. Pozrite si ich zoznam: 

image

Hokejová mrkva

Agentúra: THIS IS LOCCO

Klient: Kaufland Slovensko

KATEGÓRIE, do ktorých je práca prihlásená: Brand experience & activation: D02 – Guerilla marketing & stunts, E04– Social Behaviour & Cultural Insight

Direct B02 – Small Scale Media, F04 – Social Behaviour & Cultural Insight, Entertainment for sports: B01 – Sports live experience, C01 – Fan engagement/distribution strategy, D02 – Partnership with Sports Talent
Čím si práca zaslúži pozornosť: ​
Priniesli sme unikátny produkt, ktorý dokonale spája svet športu a supermarketu.
Chladiace vrecko ktoré vyzerá ako vrecko mrazenej mrkvy z Kauflandu.
Dostali sme sa tak tam, kde žiadna iná značka, do druhého najsledovanejšieho momentu zápasov – k zraneniam. Vrecko si hokejisti okamžite zamilovali, ukazovali na svojich social media a dnes ho využívajú všetky mužstvá ligy.
No hlavne sa dostalo do živého vysielania počas MS v hokeji 2023.
Tam sa to neskončilo a ďalšie vrecká sme rozoslali aj iným športovým tímom, ktorým dennodenne pomáhajú pri regenerácii. A Kauflandu pomáhajú byť vždy na očiach.

image

Zachráňte svoj vzťah s Baueriou

Agentúra: JANDL

Klient: Baueria

Kategória, do ktorej je práca prihlásená: Film

Čím si práca zaslúži pozornosť: ​ Film tragikomicky dramatizuje večnú pravdu o vplyve rekonštrukcií bývania na vzťahy. Podľa štatistík sa až 1 z 10 párov, ktoré sa rozhodnú spraviť rekonštrukciu bytu svojpomocne, chce v priebehu prác rozísť. Práve preto sme sa rozhodli pripraviť kampaň pre stavebnú firmu Baueria, v ktorej zachraňujeme vzťahy a manželstvá pomocou komplexných stavebných a rekonštrukčných služieb. V našich kampaňových spotoch a printoch predstavujeme sériu utrápených párov, ktoré sa rozhodli ušetriť peniaze na profesionálnej rekonštrukcii a hazardujú tak nielen s vlastným bývaním, ale predovšetkým so svojou láskou. Video a fotoprodukciu zabezpečila naša dvorná produkčná spoločnosť KIMONO Production, pričom réžie sa ujal Jakub Cheban.

image

Oslava nového roku

Agentúra: Istropolitana Ogilvy

Klient: Magna

Kategória, do ktorej je práca prihlásená: Audio & Radio-Not-for-Profit/Charity/Government

Čím si práca zaslúži pozornosť: Výbuchy a streľba sú pre mnohých typicky akceptovateľné zvuky najmä počas Silvestra. Práve tieto zvuky sme využili, aby sme pripomenuli ľuďom, že bohužiaľ na Ukrajine znie takto každý deň, nielen na Silvestra. A hlavne deti trpia najviac.

image

Škoda Najkrajšie zvuky Slovenska

Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Klient: Škoda Auto Slovensko

Kategórie, do ktorých je práca prihlásená: Audio & Radio/Innovation in Audio & Radio/A06 Audio-Led Creativity, Audio & Radio/Excellence in Audio & Radio/B02 Sound Design, Audio & Radio/Excellence in Audio & Radio/B02 Sound Design

Čím si práca zaslúži pozornosť: Táto práca nanovo definuje vzťah medzi automobilmi a zvukom. Vyzdvihuje tichosť vozidla Škoda Enyaq
ako ideálny parameter, ktorý ponúka uvedomenie si a skúmanie zvukov okolia. Jurešove precízne zaznamenané zvukové stopy tvoria jadro kampane spolu s lokačným audiosprievodcom a jeho sugestívnym soundtrackom. Nasnímané surové zvuky sme ponúkli producentom a dídžejom, čím sme demonštrovali silu zvuku ako média na rozprávanie príbehov a zdôraznili jedinečnú zvukovú identitu miest, na ktorých vznikli. Škoda Enyaq sa tak stáva vozidlom, ktoré umožňuje hlbší a pohlcujúci spôsob interakcie so svetom.

image

Nezničiteľná vlajka

Agentúra: Free Andy

Klient: Dúhový Pride

Kategória, do ktorej je práca prihlásená: OOH/Social Behaviour & Cultural Insight

Čím si práca zaslúži pozornosť: V danom období (po atentáte) sme potrebovali komunikovať citlivo, nekonfliktne a zároveň nepôsobiť zlomene. Vychádzali sme z insightu, že Slováci už aj pred atentátom boli agresívni voči LGBTIQ+ komunite a často ničili vlajky. Preto sme vo verejnom priestore použili vlajky, ktoré sa nedajú zničiť. Myslíme si, že v danej chvíli sa nám to podarilo a dokonca samotná komunita používala náš wording na obranu pri online útokoch.

image

Moji milí Slováci

Agentúra: Zaraguza

Klient: Slovenská sporiteľňa

Kategória, do ktorej je práca prihlásená: B04: Metaverse, New Realities & Emerging Tech within our Brand Experience & Activation Awards.

Čím si práca zaslúži pozornosť: Kampaň Moji milí Slováci je prvou aplikáciou novej hlasovej technológie AI na Slovensku. Kampaň vznikla v čase, keď bola hlasová technológia AI ešte na začiatku a neexistovala žiadna AI technológia, ktorá by vedela po slovensky. Prvýkrát sa o téme AI nediskutovalo len v malých kruhoch, ale aj v mainstreamových médiách a publiku. Bolo to obdobie pred ChatGPT, MidJourney, DALL-E alebo Evenlabs.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. november 2024 12:39