"Zrazu sa hovorí o optimizme v marketingu," prekvapil hneď v úvode rozhovoru Ľubomír Tuchscher. Nastal teda už koniec apokalyptických nálad? V minulých rokoch totiž vládla depresia a debaty o zodpovednosti marketérov za klimatickú krízu. "Už to nie je o sebabičovaní ale o pozitívnej sile kreativity."
WFA urobilo veľkú analýzu vzťahov medzi marketérmi a zástupcami Public Affairs. PR-isti vidia v prvom rade riziká kreatívnych nápadov. Marketéri vnímajú PR-istov ako tých, ktorí zabíjajú pozitívne nápady."
Je práca marketéra a marketingového riaditeľa stále sexi? Ako ju ovplyvňujú technológie a prečo marketéri hovoria o návrate pozitívnych emócií?
"Do globálneho marketingu silno vstupuje merateľnosť. Je pekné mať kampane, ktoré zbierajú ceny, no toto vám faktúry nezaplatí."
Top témou marketingovej konferencie bol "green marketing" vo všetkých svojich podobách. Od ESG až po greenwashing. "Niečo pozitívne sa už naozaj deje. To, ako si marketéri osvojili túto tému, už naštartovalo pozitívne zmeny," hovorí Ľubomír Tuscher v podcaste OK360°.
Vypočujte alebo si pozrite celý rozhovor o top témach svetového marketingu.