StoryEditor

Ľubomír Tuchscher: Marketéri sú optimisti, svet potrebuje viac marketérov!

12.06.2024, 15:51
  • Výkonný riaditeľ Združenia pre značkové výrobky sa nedávno vrátil z Toronta z podujatia Global Marketer Week a v podcaste OK360°nám povie o trendoch, ktoré dominujú svetovej komunikácii.
  • Prečo potrebuje svet viac marketérov? A prečo ich brzdia ľudia z PR?
  •  Je ESG stále top témou svetového marketingu?
  •  Ako by mali zadávatelia pristúpiť k téme diverzity a prečo musia viac dbať na zrakovo či sluchovo postihnutých?
  • Čo sa deje vo svete greenwashingu?
  • Vypočujte si rozhovor na podcastových platformách Spotify alebo Apple alebo si ho pozrite u nás na webe ako video. 

"Zrazu sa hovorí o optimizme v marketingu," prekvapil hneď v úvode rozhovoru Ľubomír Tuchscher.  Nastal teda už koniec apokalyptických nálad? V minulých rokoch totiž vládla depresia a debaty o zodpovednosti marketérov za klimatickú krízu. "Už to nie je o sebabičovaní ale o pozitívnej sile kreativity."

WFA urobilo veľkú analýzu vzťahov medzi marketérmi a zástupcami Public Affairs. PR-isti vidia v prvom rade riziká kreatívnych nápadov. Marketéri vnímajú PR-istov ako tých, ktorí zabíjajú pozitívne nápady." 

Je práca marketéra a marketingového riaditeľa stále sexi? Ako ju ovplyvňujú technológie a prečo marketéri hovoria o návrate pozitívnych emócií? 

"Do globálneho marketingu silno vstupuje merateľnosť. Je pekné mať kampane, ktoré zbierajú ceny, no toto vám faktúry nezaplatí." 

Top témou marketingovej konferencie bol "green marketing" vo všetkých svojich podobách. Od ESG až po greenwashing. "Niečo pozitívne sa už naozaj deje. To, ako si marketéri osvojili túto tému, už naštartovalo pozitívne zmeny," hovorí Ľubomír Tuscher v podcaste OK360°. 

Vypočujte alebo si pozrite celý rozhovor o top témach svetového marketingu. 

 

 

 

 

01 - Modified: 2024-09-03 12:06:33 - Feat.: - Title: V DTVT chceme robiť iba rozhovory. Je to úplne iný projekt, ako ohlásil Kovačič 02 - Modified: 2024-08-22 11:50:52 - Feat.: - Title: TikTok reklamy sú tu, o Pintereste budeme ešte veľa počuť a značky vo veľkom riešia Snapchat 03 - Modified: 2024-07-24 14:30:43 - Feat.: - Title: Kamil Aujeský: Marketing ma prestal zaujímať, je to preč. Už nemám chuť byť neustále pod tlakom 04 - Modified: 2024-05-28 10:24:05 - Feat.: - Title: Karol Lovaš: Novinárčina sa stala aktivistickou a angažovanou a potrebuje sa dostať do normálu 05 - Modified: 2024-04-29 09:23:49 - Feat.: - Title: Iva Ambrožová z Lego: Až tretina slovenských rodín sa vôbec nehrá
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 03:11