Zalando, popredná európska platforma na online nakupovanie módnych a lifestylových doplnkov, pokračuje vo svojom úsilí inšpirovať ľudí k objavovaniu a sebavyjadreniu prostredníctvom športu. Spúšťa novú kampaň „To najlepšie máte ešte pred sebou“, ktorá zákazníkov povzbudzuje, aby sa zapojili do rôznych športových disciplín, a to bez obáv z neúspechu.
V čase, keď sa očakávania pred olympijskými hrami a majstrovstvami Európy stupňujú, spoločnosť Zalando pozýva zákazníkov, aby sa pripojili ku kultúrnemu rozmachu a zapojili do športu spôsobom, ktorý odráža to, kým sú. V kampani vystupujú vrcholoví športovci, ktorí nebudú súťažiť na svojich tradičných športoviskách – namiesto toho budú čeliť nečakaným výzvam vo futbale, fitness a behu.
Športoví nadšenci sa môžu stretnúť s Robertom Lewandowským, jedným z najúspešnejších futbalistov svojej generácie; s Alexiou Putellas, kapitánkou FC Barcelona Femení a španielskej ženskej futbalovej reprezentácie; s podnikateľkou v oblasti módy a fitness Caro Daur; s hviezdou elektronického športu Ebru Önal a umelcom Pushom T nominovaným na Grammy. Kampaň povzbudzuje ľudí, aby sa bez obáv z odsúdenia pustili do nového športu alebo sa vrátili k tomu starému a podali čo najlepší výkon. Kampaň tiež podporuje myšlienku, že aktívne športovanie v akejkoľvek forme má pozitívny vplyv na fyzické a duševné zdravie a pomáha ľuďom lepšie spoznať samých seba.ň
Sara Spännar, viceprezidentka pre marketing spoločnosti Zalando, k spusteniu kampane uviedla: „V súvislosti s tohtoročným vzrušením z blížiaceho sa športového leta chceme využiť príležitosť nadviazať kontakt s našimi zákazníkmi. Chceme ukázať, ako prístup spoločnosti Zalando k špičkovým športovým značkám a relevantnému športovému sortimentu umožňuje každému dosiahnuť svoje osobné maximum. Vidieť, ako kampaň ožila s takými talentmi, akými sú Robert Lewandowski, Alexia Putellas, Caro Daur, Pusha T a ďalší, je pre nás všetkých úžasným okamihom.“
Robert Lewandowski, útočník FC Barcelona, hovorí: „Spolupráca so spoločnosťou Zalando na kampani ‘To najlepšie máte ešte pred sebou‘ bola skvelou skúsenosťou. Dokonale sa zhoduje s mojím presvedčením, že šport nie je len o súťažení, ale aj o neustálom zlepšovaní a dosahovaní nových výšin bez strachu z neúspechu. Vo futbale, rovnako ako v živote, ide o to posúvať sa vpred a zlepšovať s každým dňom. Táto kampaň nám pripomína, že najlepšie okamihy máme ešte pred sebou, a zároveň každého povzbudzuje, aby na svojej ceste prijal svoje vlastné vzostupy a pády.“
Zalando uvádza kolekciu adaptívnej športovej módy pod privátnou značkou
Spoločnosť Zalando pokračuje vo svojom úsilí vytvárať inkluzívny a rozmanitý sortiment výrobkov pre nedostatočne zastúpené sociálne skupiny. Keďže si uvedomuje, že nájsť módne, funkčné a cenovo dostupné športové oblečenie je pre ľudí so zdravotným postihnutím stále výzvou, na trh uvádza svoju prvú kolekciu adaptívnej športovej módy prostredníctvom privátnych značiek Pier One Sports a Even&Odd active. Táto línia, ktorá pozostáva zo 14 kusov a ktorá bude uvedená na trh v júni, je premyslene navrhnutá tak, aby ponúkala štýlové, ale zároveň funkčné a pohodlné oblečenie oslavujúce jedinečné potreby a individualitu športových nadšencov s telesným postihnutím.