StoryEditor

Slováci jedia málo ovocia a zeleniny. BILLA na to reaguje novou kampaňou

03.06.2024, 08:18
Autor:
redred

Reklamná agentúra MullenLowe GGK vytvorila ďalšiu zaujímavú kampaň pre značku BILLA. Režisérom TV spotu bol Jonáš Karásek.

Ako ste si už mohli všimnúť, značka BILLA sa vďaka svojim posledným kampaniam dostala do pozície experta na kvalitu a zároveň vyzývateľa. Vyzýva Slovákov, aby neskrývali svoje kvality či odložili svoju prílišnú skromnosť a dopriali si viac. Tentoraz ich vyzýva, aby začali jesť viac ovocia a zeleniny. Prečo?

Z prieskumu agentúry 2muse, ktorý si BILLA nechala vypracovať v apríli tohto roku, totiž vyplýva, že iba 1 z 10 Slovákov zje denne dostatočné množstvo ovocia a zeleniny.  Prieskum odhalil aj ďalšie zaujímavé fakty v súvislosti s našou (ne)konzumáciou ovocia a zeleniny. Viac sa môžete dozvedieť z printov, letákov, príspevkov na sociálnych sieťach alebo priamo na ich stránke.

„Kampaňou nadväzujeme na náš strategický komunikačný koncept, pričom tentoraz sa zaoberáme nízkou konzumáciou ovocia a zeleniny na Slovensku. Naším zámerom je inšpirovať Slovákov k tomu, aby jedli viac ovocia a zeleniny, pretože vďaka tomu môžu mať zdravší a kvalitnejší život. Aby si mohli naši zákazníci dopriať naozaj kvalitné produkty, prinášame pre nich kvalitný výber čerstvého ovocia a zeleniny, čo potvrdzuje aj medaila kvality QUDAL, ktorú BILLA nedávno získala v spotrebiteľskom prieskume za svoje oddelenie čerstvého ovocia a zeleniny,“ hovorí Denisa Pernicová, Head of Strategic Marketing BILLA.

„V rámci kampane adresujeme aj bariéry konzumácie ovocia a zeleniny, ktoré spotrebitelia vnímajú, ako je napr. vysoká cena, nedostatočná kvalita ponuky tohto sortimentu alebo nedostatok času na prípravu pokrmov z ovocia a zeleniny. Súčasťou kampane je preto aj cenová komunikácia v TV, v ktorej pravidelne prinášame výhodné cenové ponuky pre ovocie a zeleninu z nášho akciového letáka,“ hovorí Dana Jánošová, Communication Manager BILLA.

image

Nová kampaň BILLA

„Vybrali sme fakty z prieskumu, ktoré by mohli u ľudí najviac rezonovať. Niečo, čo zaujme a možno podnieti Slovákov k zmene. Nechceli sme ľudí vystrašiť, ale povzbudiť. Motivovať ich k tomu, aby jedli viac ovocia a zeleniny, zvlášť v tomto období, keď sa začína jeho sezóna. A k tomu môže vyzývať iba expert na kvalitu,“ uviedol Peter Ižo, Associate Creative Director MullenLowe GGK.

 „V spote okrem iného ilustrujeme aj dôvody, prečo kupovať ovocie a zeleninu priamo z BILLA. Súčasťou kampane sú aj štyri kľúčové vizuály, v ktorých je hlavným hrdinom práve produkt. Ovocie a zeleninu sme zobrazili vo forme rôznych typov grafov, ktorými presne znázorňujeme nelichotivé výsledky prieskumu,“ doplnil Štefan Hellvis Klučka, Art Director MullenLowe GGK.

BILLA nevyzýva len k zmene, ale ponúka aj riešenie. V spote deklaruje čerstvosť prostredníctvom overených dodávateľov a precíznej kontroly. Objaví sa v ňom aj tvár značky BILLA, herečka Gabriela Marcinková. Kampaň bude nasadená dva mesiace vo všetkých ATL a BTL nosičoch.

 

Vizitka kampane

Klient: BILLA Slovensko, Denisa Pernicová, Dana Jánošová

Kreatívna agentúra: MullenLowe GGK 

Strategy: Jakub Straka 

Creative Director: Peter Ižo

Copywriter/Ideamaker: Michala Chlebíková, Peter Ižo

Art Director: Štefan Hellvis Klučka, Viktor Karvai, Michael Durczok, Matej Oškerský

Account Management: Lenka Časnovská, Martin Albert

Produkčná agentúra: Protos Productions

Réžia: Jonáš Karásek 

Kamera: Juraj Chlpík

Kostýmy: Danica Raytchev

Make-up/Hair: Lea Dubaj

Hudba: Matúš Široký, Matej Turcer

Zvuk: Vladimír „Bajko“ Bajnoci

Postprodukcia: Studio Ekran

Strih: Matej Beneš

Fotograf: Táňa Hojčová

 

 

 

01 - Modified: 2024-07-04 07:00:00 - Feat.: - Title: V MullenLowe GGK potrebujeme dialóg aj ženský element 02 - Modified: 2024-06-26 13:47:50 - Feat.: - Title: Anna Dzurjaníková novou posilou MullenLowe GGK 03 - Modified: 2024-05-09 10:20:19 - Feat.: - Title: Dvaja noví lídri v MullenLowe GGK 04 - Modified: 2024-04-26 10:01:33 - Feat.: - Title: Billa má novú kampaň na svoju privátnu značku 05 - Modified: 2024-03-26 08:33:04 - Feat.: - Title: BILLA v novej kampani vyzýva Slovákov, aby neboli príliš skromní
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. september 2024 14:05