Kampane k tretiemu a štvrtému ročníku boli tvorené súčasne ešte minulý rok, a teda na seba navzájom nadväzujú. Tohtoročný hero spot však nie je pokračovaním, ale rozpráva paralelný príbeh k minuloročnému.
Vytvorená kreatíva pracovala s faktom, že niekoľko K Parkov už reálne stojí, no stále ich nie je dostatok na to, aby mali všetci možnosť mať ho „na skok“. A presne tento problém rieši aj hlavný hrdina, skateboardista Kristián. Minulý rok spot predstavoval jeho cestu plnú prekážok, aby sa dostal do K Parku za svojou kamoškou.
Tento rok ukazuje spot situáciu z pohľadu dievčaťa, ktoré strávilo celý deň v K Parku čakaním. Ale nenudilo sa, lebo v K Parku je veľa čo robiť. Spot sprevádzaný dynamickým strihom zároveň elegantne predstavuje všetky možnosti športovania, ktoré toto multifunkčné ihrisko deťom ponúka. Oba spoty boli točené ešte minulý rok na jednom z najkrajšie lokalizovaných K Parkov na Slovensku, a to na sídlisku Ťahanovce v Košiciach.
„Nebýva zvykom, aby na seba spoty, navyše s ročným odstupom, priamo nadväzovali. V našom koncepte navyše predstavujeme dva pohľady na rovnakú situáciu. V prvom spote sme ľuďom ukázali, aké to je, keď za najbližším K Parkom musíte dlho cestovať – a tým sme ich motivovali, aby hlasovali za svoj vlastný K Park, ktorý budú mať ‚na skok‘.
V aktuálnom spote ukazujeme presný opak. Hlavná hrdinka už svoj K Park blízko má a užíva si všetky atrakcie K Parku, kým čaká na priateľa z minuloročného spotu. Takto oba spoty tvoria celok nielen z hľadiska príbehu, ale aj messageu, ktorý chceme ľuďom odkomunikovať – je super mať svoj K Park na skok,“ hovorí Martin Polakovič, Associate Creative Director z THIS IS LOCCO.
Minuloročným prekvapením bol Separ ako nová tvár K Parku. Objavil sa v spote a celú kampaň sprevádzal content na jeho sociálnych sieťach. Tento rok agentúra opäť stavila na jeho meno. V cameo predstavuje okoloidúceho, ktorý chytí letiacu loptu. A ako správna celebrita ju nezabudne pred vrátením podpísať.
Už v predchádzajúcom roku tkvela sila spotu v autentickosti, a teda talente hlavného hrdinu. Bol ním Kristián Nguyen, majster v skateboardingu v Česku a na Slovensku, ktorý zvládol natočiť všetky scény bez potreby špeciálnych efektov. V pokračovaní obsadili postavy spoluhráčov na ihrisku mladí profesionáli v basketbale, stolnom tenise aj jazdení na kolobežke.
„Podľa odborníkov trávi hlavne tá mladá generácia za počítačom, tabletom a mobilom viac času, ako je zdravé. Najmä tí dospievajúci už z klasických ihrísk vyrástli a často na pohyb nemajú ani vytvorené vhodné podmienky. A práve to im K Parky umožňujú,“ vysvetľuje Lucia Vargová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland Slovensko „Spojenie tohto projektu so Separom skvele funguje a sme radi, že môžeme myšlienku pravidelného pohybu na čerstvom vzduchu takto ešte viac priblížiť práve tej generácii, pre ktorú je to dôležité.“
Súčasne s tohtoročnou kampaňou prebiehajú po celom Slovensku slávnostné otváračky ihrísk v mestách, ktoré minulý rok zvíťazili. Najväčším lákadlom otváračiek je Separ, ktorý na nich odohráva svoje koncerty. Pre mladú cieľovú skupinu K Parkov je to unikátna príležitosť, ako sa stretnúť so Separom a dostať sa na jeho vystúpenie aj vo veku, keď to pre ňu nie je jednoduché.
Okrem toho sa môžu Separovi fanúšikovia tešiť na špeciálne ASMR priamo z K Parku a seriál Finish the Lyrics. Samozrejmosťou je množstvo súťaží o K Park merch s vlastnoručným Separovým tagom, medzi nimi aj „schovávačka“ športového náčinia v K Parkoch po celom Slovensku.
Súčasťou kampane je okrem hero spotu aj OOH, online content a rádio spot.
Klient: Kaufland Slovensko (Janka Klvačová, Lenka Valachovičová, Barbora Šmidová)
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Juraj Kováč
Art Director: Juraj Sapara
Copywriter: Martin Polakovič, Adela Holubčíková, Romana Kádeková, Dano Vachuna
Account Manager: Diana Hromeková, Michal Ružica
Strategy Director: Juraj Kováč
Produkcia: Protos Productions
Réžia: Marek Partyš
Fotograf: Lousy Auber