Ponúkať uchádzačom adekvátne finančné ohodnotenie v súčasnosti už nestačí. Hľadajú prácu v takej spoločnosti, s hodnotami ktorej sa vedia stotožniť. A funguje to aj opačne. Aj preto Slovak Telekom novú employer brandovú kampaň nestavia na hmotných benefitoch. Komunikuje, že bez ohľadu na to, odkiaľ zamestnanci pochádzajú, akými jazykmi hovoria, aké majú záľuby či dĺžku pracovných skúseností, nemusia sa pred firmou pretvarovať.
“Spokojnosť zamestnancov je pre nás kľúčová. Mať možnosť byť sám sebou a nepretvarovať sa, je dôležitá nielen pre našu ľudskú vnútornú pohodu, ale aj spokojnosť celej firmy. Pretože len tak dokážeme pre našich zákazníkov prinášať tie najlepšie riešenia,” potvrdzuje Jitka Adámková, CHRO & Executive Board Member v T-Mobile CZ & Slovak Telekom.
Skutočnosť, že Telekom to myslí s autenticitou vážne, pretavila aj do kampane. Nájdeme v nej ženy aj mužov rôzneho veku, pôvodu, sexuálnej orientácie, na rôznych pozíciách a s rôznymi záľubami. Vďaka tomu pôsobí brandová kampaň nielen prirodzene, ale aj autenticky. Dáva jasné posolstvo: “V Telekome sme sami sebou. Kým chceš byť ty?”
Brandová kampaň je pritom adaptáciou a lokalizáciou globálnej kampane Deutsche Telekom AG #QuestionTodayCreateTomorrow, ktorú sme sa rozhodli prispôsobiť slovenskému trhu.
“Pri preberaní globálnej kampane si vždy volíme možnosť adaptácie a lokalizácie pre náš trh práce. V tomto prípade sme sa rozhodli vytvoriť nový employer brandový komunikačný koncept #SmeSamiSebou, ktorý sme doplnili o produkciu vlastného spotu. Kladieme dôraz na ľudskú a technologickú rôznorodosť, a dávame jasne najavo, že si vážime osobnosti každého z nás,” dodáva Ivana Hubertová, Senior Employer Branding Specialist v Telekome.
Employer brandová kampaň zasiahne užívateľov na sociálnych sieťach, Googli, i online portáloch. V minútovom video spote sa predstavia zamestnanci Slovak Telekomu a T-Mobile CZ. Ten vyzdvihuje diverzitu a pestrosť, ktorá je pre firmu typická a ukazuje tak, že rôznorodosť nie je len prázdnou položkou vo firemných hodnotách.
Do bannerovej komunikácie si firma vybrala interných zamestnancov, ktorí prezentujú príležitosti a možnosti, ktoré im firma dáva. Ako landing page kampane sa využíva podstránka www.t-kariera.sk/smesamisebou. Tá nielenže ponúka možnosť prečítať si inšpiratívne blogy ambasádorov, ale umožňuje návštevníkom zistiť aj “tajnú” ingredienciu, s ktorou uspejú na pohovore. Okrem toho na nich čaká unikátny Magentový AI kvíz, ktorý odhalí, na akú pozíciu sa hodia.
Vizitka kampane #SmeSamiSebou:
Klient: Slovak Telekom - Ivana Hubertová,T-Mobile CZ - Lukáš Hanko
Idea: Dušan Tatranský, Mária Duffeková, Tomáš Klobušník
Stratégia: Dušan Tatranský
Copywriter: Mária Duffeková
Graphic Designer: Marek Horváth
Strih: Katarína Koniarová, Matej Papík
Account Manager: Viktória Margitová
Agentúra: Promiseo
Mediálna agentúra: Wavemaker
Kamera a produkcia video spotu: Event House
Produkcia globálnej kampane: Elbkind Reply GmbH, Collectiveinterest
Dĺžka trvania kampane: 13.05.2024 - 30.6.2024