Interný tím na výrobe spotu spolupracoval s režisérom Danielom Laurincom a kameramanom Martinom Chlpíkom.
Už od 14. júna sa na obrazovkách televízie Markíza, Dajto a streamovacej platformy Voyo rozpúta ten pravý futbalový ošiaľ. Európsky šampionát UEFA EURO 2024 síce odštartuje až o niekoľko týždňov, no kampaň na vysielanie blížiacich sa majstrovstiev Európy je už v plnom prúde.
Súčasťou marketingovej kampane je aj nový televízny spot „Láska – to je futbal“, ktorý mal svoju televíznu premiéru na obrazovkách práve v utorok (7.5.) večer. Vznikal v interných kapacitách kreatívneho oddelenia Centra marketingu TV Markíza v spolupráci so špičkovým režisérom Danielom Laurincom a vynikajúcim slovenským kameramanom Martinom Chlpíkom.
„Som veľmi rád, že sa nám spolu s naším kreatívnym tímom podarilo vyrobiť hravý a chytľavý spot, ktorý má zároveň aj peknú a naozaj hlbokú myšlienku. Celé Slovensko sa už o niekoľko týždňov spojí v jednu veľkú futbalovú rodinu. Fandiť budeme naozaj všetci a verím, že počas jedného z najväčších eventov športového vysielania na obrazovkách TV Markíza, Dajto a Voyo zažijú všetky generácie a skupiny divákov pestrú paletu nefalšovaných emócií,“ povedal Michal Borec, riaditeľ Centra marketingu skupiny Markíza.
Nový spot ukazuje, ako láska k futbalu, vášeň a podpora slovenskej reprezentácie spája všetkých Slovákov bez akéhokoľvek rozdielu. Protagonisti sa v spote z rôznych kútov krajiny a rôznym spôsobom dopravy – vlakom, staručkým autom či pešo – chystajú podporiť slovenskú futbalovú reprezentáciu. Fandiť prichádzajú mamička so synom, otec so svojou dcérou a jej kamarátkami, rodinka s malým chlapcom, starší pár s vnučkou, ale aj partia mladých ľudí.
„Futbalový zápas je príjemná spoločenská udalosť pre každého bez rozdielu. Dokáže spájať rôznych ľudí, nehľadiac na ich vek, spoločenské postavenie, či akúkoľvek inú príslušnosť. Práve túto myšlienku sme sa snažili pretaviť do spotu plného emócií a pravej futbalovej atmosféry. Som hrdý na svojich kolegov a som im vďačný, pretože bez ich odhodlania a vynikajúcej práce by to jednoducho nebolo ono,“ povedal Július Cerina, šéf kreatívneho oddelenia Centra marketingu skupiny Markíza.
Kreatívne video vznikalo na Národnom futbalovom štadióne Tehelné pole a točilo sa do hlbokých nočných hodín. Na záberoch môžu okrem tohto prostredia diváci vidieť aj slovenské futbalové hviezdy, trénera našej futbalovej reprezentácie a fanúšikov z rôznych kútov Slovenska. Súčasťou spotu sú aj zábery z Bojnického zámku, Terchovej, Košíc či Humenného.
„Som veľmi rád, že po réžii upútavky k šou Let‘s dance ma TV Markíza oslovila aj na réžiu spotu k UEFA EURO 2024. Ako futbalového nadšenca ma koncept fanúšikov cestujúcich na zápas jednoznačne oslovil. Autorom som pomohol doladiť scenár tak, aby sme na krátkej ploche zobrazili odlišné príbehy, ktoré spája jedna a tá istá vášeň. Som rád, že civilnej kamery sa zhostil Martin Chlpík a spolu so šikovným kreatívnym tímom Markízy sa nám podarilo natočiť chytľavý spot. Dúfam, že sa bude páčiť všetkým fanúšikom pri televíznych obrazovkách,“ povedal režisér spotu Daniel Laurinc.
Diváci Markízy, Dajto a Voyo si budú môcť počas vysielania UEFA EURO 2024 už od 14. júna vychutnať všetkých 51 zápasov šampionátu, chýbať nebude ani nové zápasové štúdio s expertmi z radov bývalých slovenských reprezentantov, analýzy či reportáže priamo z dejiska vo viacerých televíznych programoch, ako aj ďalšie exkluzívne programy.
TV spot „Láska – to je futbal“:
Creative Director & Art Director: Július Cerina
Postprodukcia: Braňo Pavlovič
Strih: Július Šimlovič
Réžia: Daniel Laurinc
Kamera: Martin Chlpík
Sound: Július Šimlovič
Produkcia: Ľudmila Kuľhová
Spolupráca: Miroslava Široká, Martin Holubec, Zoltán Hegyi, Lukáš Karaba
Hudba: Peter Nagy
Spev: Peter Cmorik
Mix skladby: Creative Music House