Nová kampaň Fitshaker
StoryEditor

Fitshaker má novú kampaň. Poukazuje v nej na sebavedomie, ktoré sa dá nadobudnúť cvičením

29.04.2024, 08:13
Autor:
redred

V kampani z dielne agentúry Kreatívna Dvojica znie opäť známa pieseň Sme také, aké sme.

„Aj vďaka Plavkovej výzve Fitshaker sme dnes také sebaisté, aké sme.“ Tak znie posolstvo novej kampane obľúbeného online fitka Fitshaker na fitness výzvu, ktorá pomáha ženám nadobudnúť želanú formu pred letným obdobím.

„Práve leto je pre mnoho žien kritické z hľadiska sebavedomia. Predstava, že sa vyzlečú do plaviek, je pre ne strašiakom. Preto sme vytvorili kampaň, ktorá poukazuje na ďalší príjemný „after effect“, ktoré cvičenie s Fitshakerom ženám prinesie. Pomáha im nadobudnúť väčšiu sebadôveru, hovorí Katarína Rakúsová, Head of Marketing značky Fitshaker.

„Keď sa žena sama sebe páči v plavkách, nerieši komplexy a dokáže si pobyt pri vode užiť so všetkým, čo k nemu patrí. Aj z toho dôvodu hlavné hrdinky v spote robia veci, na ktoré by si predtým na kúpalisku len tak ľahko netrúfli. A to všetko do rytmu piesne, ktorá je zároveň nositeľkou kľúčového posolstva, hovorí Ivana Hornická Pacoňová, Creative Director agentúry Kreatívna Dvojica.

Kampaň nadväzuje na januárovú komunikáciu značky Fitshaker k Novoročnej Výzve.

Značka Fitshaker sa snaží dlhodobo vystupovať ako priateľ a sprievodca žien, ktorý ich podporí na ceste za ich krajším, odolnejším a sebavedomejším „ja“. Stará sa nielen o ich fyzickú, ale aj psychickú kondíciu a túto filozofiu odzrkadľuje aj jej claim, posilňujeme ženy.

Značka je na trhu desať rokov a za ten čas sa vďaka nej podarilo schudnúť a cítiť sa lepšie už viac ako 92 000 ženám. Podľa prieskumu z júla 2023 ide o najznámejšiu fit aplikáciu na Slovensku.

* Podľa prieskumu nezávislej prieskumnej spoločnosti Go4Instight v júli 2023 na vzorke 1 000 žien vo veku 20 – 55 rokov.

Vizitka kampane:

Klient: Fitshaker/Katarína Rakúsová, Peter Švaral

Agentúra: Kreatívna Dvojica

Creative Director: Ivana Hornická Pacoňová, Michal Hornický

Strategy Director: Ivana Hornická Pacoňová

Copywriter: Ivana Hornická Pacoňová, Soňa Čásárová

Art Director: Michal Hornický

Account manager: Ivana Hornická Pacoňová, Michal Hornický

Produkcia: Laurinc Studio

Režisér: Daniel Laurinc

Producent:  Jaro Schnierer

Kamera: Majo Žilinčan

Edit a postpro: Erik Oslanec

Hudba & Sound Design: Erik Horák, Lososound

01 - Modified: 2023-12-25 07:00:00 - Feat.: - Title: Fitshaker v novej kampani vyzdvihuje prirodzenú krásu žien 02 - Modified: 2023-12-06 08:42:46 - Feat.: - Title: Reklamné prostredie je mentálny tréning. Makáš aj sa zapotíš, a potom prídu endorfíny 03 - Modified: 2023-10-18 08:21:05 - Feat.: - Title: Čo oči nevidia, to zistí DNA test, tvrdí v novej kampani DNA ERA 04 - Modified: 2023-04-18 10:44:52 - Feat.: - Title: Hľadá sa ideálna mediálna stratégia 2023: Čo radia experti digitálnych agentúr? (anketa Stratégií) 05 - Modified: 2023-03-03 14:36:07 - Feat.: - Title: Víťaz kategórie Vizuál: Aj offline print môže byť interaktívny
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 12:37