Kreatívnu kampaň pre značku s názvom Nice Bites pripravila reklamná agentúra MullenLowe GGK. Výrobu online videí si zastrešila interne, s internou produkciou LoweMakers.
Nice Bites je nová privátna značka spoločnosti BILLA, ktorá je zameraná výlučne na sortiment sušených plodov, ako sú orechy a sušené ovocie. "Ideou pri tvorbe tejto značky bolo zlúčiť sortiment sušených plodov, ktorý bol doteraz dostupný pod viacerými privátnymi značkami, a vytvoriť jednu silnú privátnu značku s novým, hravým a neodolateľným dizajnom," vyjadrila sa Michaela Dekker, PL Manager, BILLA Slovensko.
Nice Bites ponúka zákazníkom širší a vylepšený sortiment orechov a sušeného ovocia, ktorý zahŕňa nové, atraktívne kombinácie. Práve neodolateľnosť produktov Nice Bites vyzdvihuje kampaň z dielne MullenLowe GGK.
„Vychádzali sme z insightu, ktorý všetci dobre poznáme. Oriešky sú ‚návykové‘. Ak raz otvoríte balíček, neprestanete, až kým ho nezjete celý. A práve tento insight sa stal hlavným motívom našej kampane pre Nice Bites,“ uviedol Peter Ižo, Associate Creative Director MullenLowe GGK.
„Komunikáciu značky Nice Bites sme sa rozhodli postaviť ako monobrand so svojou vlastnou identitou, ktorá je nezávislá od značky BILLA. To nám umožnilo vytvoriť veselú, odľahčenú kampaň s pestrofarebnou, sviežou vizualitou zameranú na mladšie publikum (18-35 rokov),“ povedala Dana Jánošová, Communication Manager, BILLA Slovensko.
V sérii troch online videí vás pobavia krátke trefné dialógy dvoch postáv a prekvapí účinkovanie celosvetovo známeho futbalistu, ktorý v spote zápasí s neodolateľnosťou orieškov Nice Bites.
Kampaň beží v online, outdoore, printoch a vo vlastných médiách spoločnosti BILLA. „Špeciálkou“ v komunikácii je maskot v podobe orieška Nice Bites, ktorý sa objavil na tohtoročnom ČSOB maratóne. Partnerom podujatia je aj spoločnosť BILLA.
„Rozmýšľali sme, ako jednoducho a kreatívne ešte môžeme ukázať neodolateľnosť týchto orieškov. A tak sme vytvorili maskota v tvare orieška, ktorého sme prepašovali na maratón. Využili sme moment, keď náš maskot vyštartuje ako prvý a ostatní bežci tak pôsobia, akoby ho naháňali. Na televíznych záznamoch z podujatia sme tak vytvorili dojem, že oriešky Nice Bites sú také neodolateľné, že za nimi bežia davy ľudí,“ doplnil Štefan Hellvis Klučka, Art Director MullenLowe GGK.
Súčasťou podujatia bol aj ambasádor značky BILLA Marek Hamšík, ktorý pri promo stánku Nice Bites štedro rozdával podpisy na obrandovaných kartičkách.
V rámci kampane ho môžete vidieť aj na printoch či v social komunikácii.
Vizitka kampane:
Klient: BILLA Slovensko (Denisa Pernicová, Dana Jánošová, Natália Hukelová, Micheala Dekker, Jozef Kralovič)
Kreatívna agentúra: MullenLowe GGK
Creative direction: Peter Ižo, Vlado Slivka
Art direction: Štefan Hellvis Klučka, Michael Durczok
Copywriter/Ideamaker: Michala Chlebíková, Peter Ižo
Strategy: Jakub Straka
Digital & Social media: Natália Ivanková
Account management: Martin Albert, Marta Sekerková, Lenka Časnovská, Zuzana Božeková
Production: LoweMakers
Head of production: Sebastian Šimunek
Réžia: Juraj Mráz
Fotograf: Martin Fridner