Dnes sa segment FMCG považuje za rýchlejší ako kedykoľvek predtým. Vy máte vo svojom portfóliu mnohých klientov práve z tohto odvetvia. Odráža sa to aj na vzťahu agentúra – klient?
Rýchlosť tohto segmentu je vždy vysoká. Ak to mám priamo porovnať s inými segmentmi, povedal by som, že reakčná doba musí byť tak o 50 % kratšia. Trendy jednoducho nepustia. V segmente FMCG očakáva spotrebiteľ reakciu na trhovú situáciu, krízy, zmeny chutí. Náročné obdobie na trhoch po celom svete ovplyvňuje, samozrejme, aj hráčov v segmente FMCG. Na vzťahu agentúry a klienta sa to odráža prioritne zvýšenou dynamikou komunikácie a klientovi v tomto bode radíme využiť obdobie, keď mnohí šetria, na výraznejšie investície do reklamy alebo dizajnu. Priestor nie je taký preplnený a je často lacnejší.
Na čom v tomto dynamickom segmente stoja silné partnerstvá?
Vždy vravím, že najpodstatnejšia je silná dôvera a 100-percentná spoľahlivosť. To sú zároveň dva stavebné piliere akejkoľvek dobrej spolupráce. V segmente FMCG to platí nie dvojnásobne, ale azda aj trojnásobne. Klient sa musí na agentúru vedieť spoľahnúť,...
Zostáva vám 85% na dočítanie.