StoryEditor

THIS IS LOCCO: Krátke kontrakty sú chorobou nášho biznisu, agentúry sú nonstop pod tlakom

22.03.2024, 09:19
  • Agentúrou roka 2023 sa stala agentúra THIS IS LOCCO. Obhájila tak minuloročné prvenstvo.
  • Čo stálo za týmto úspechom?
  • Stratégie sa rozprávali s Rasťom Bahurinským, CEO, a Jurajom Kováčom, kreatívnym riaditeľom THIS IS LOCCO.
  • V rozhovore sa dozviete:
  • Ako Agentúra roka ovplyvňuje ich biznis? 
  • Ako si im vlani darilo v tendroch? 
  • Ako pracujú s najnovšími klientmi a aj to, prečo uzatvorili kapitolu THIS IS LOCCO v susednom Česku. 
  • Celý rozhovor si môžete pozrieť vo videu aj vypočuť ako podcast na platformách Spotify a Apple. 

Ako ste oslávili zisk ocenenia Agentúra roka?

Rasťo: Ešte sme nestihli plnohodnotnú oslavu...

Juraj:  Áčko je punc kvality a s tým prichádza aj biznis.

Rasťo: Určite je to vizibilita, takže áno.

 

Vývoj biznisu sleduje rebríček TAAS. Zatiaľ máme čísla len za rok 2022 a tam ste až v druhej polovici rebríčka. JANDL má takmer 4 milióny Gross income, Istropolitana 3 milióny, Wiktor Leo Burnett 2,4 milióna. Vy 1,3. Očakávate, že aj v tomto ukazovateli budete stúpať?

Juraj:  Určite. Čísla nám medziročne stúpajú.

Ďalším benefitom, ktorý by mal priniesť titul Agentúra roka, by mala byť atraktivita vašej agentúry ako zamestnávateľa. Čo vám z marketingového pohľadu alebo z pohľadu employer brandingu priniesla Agentúra roka? Cítite záujem mladých ľudí, alebo celkovo ľudí, ktorých hirujete?

Juraj: Robíme všetko pre to, aby sme boli pre ľudí stále sexi a zaujímaví, a cítime, že záujem o nás je. A, samozrejme, áčko a vlastne všetky úspechy tomu výrazne pomáhajú. Ľudia, ktorí majú ambície, chcú ísť robiť do agentúry, ktorá je úspešná a kde majú aj oni šancu skórovať.

Rasťo: Ja by som to možno ani tak neviazal na áčko, ale na to, že keď agentúra robí výrazné kampane, ktoré sa páčia v rámci odvetvia, prípadne získavajú ocenenia doma aj v zahraničí, tak minimálne to je dôvod, prečo chcú kreatívci robiť práve v takejto agentúre.

image

Rasťo Bahurinský a Juraj Kováč

THIS IS LOCCO

Prichádzajú stratégovia či kreatívci z iných agentúr, alebo sú to noví ľudia? Respektíve, akých ľudí hľadáte vy?

Rasťo: Závisí od konkrétnej situácie a pozície. Ale keď hľadáme skúsených ľudí, tak sa, samozrejme, pozeráme v prvom rade na to, aká je jeho agentúrna skúsenosť. To je pre nás must.

Juraj: A keď sa bavíme o juniornejších ľuďoch, tak hľadáme tých, ktorí túto robotu milujú a chcú ju robiť. A ak takýto človek chce a je obklopený kvalitnými ľuďmi, tak sa učí rýchlo a rýchlo si osvojí našu DNA.

 

V agentúrach je dnes obrovská fluktuácia. Ako sa vám darí udržať si ľudí?

Juraj:  Kvalitných ľudí sa snažíme udržať dlhodobo. Snažíme sa k ľuďom správať extrémne férovo, budujeme kvalitné vzťahy, chceme, aby sa u nás cítili dobre. A potom sú to práve zamestnanci, ktorí šíria dobré meno agentúry. A našťastie u nás, vnútri agentúry, vládne spokojnosť a tú šíria naši ľudia aj navonok.

Rasťo: A ak aj od nás niekto odíde, tak ide väčšinou mimo reklamy.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 82% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-18 09:44:38 - Feat.: - Title: Malý trh nám dovoľuje robiť odvážne veci 02 - Modified: 2024-10-07 06:00:00 - Feat.: - Title: Na chate bez energie a plynu? SPP odhaľuje, ako by vyzeral kábel cez celé Slovensko 03 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 04 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu 05 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. november 2024 18:12