Ako ste oslávili zisk ocenenia Agentúra roka?
Rasťo: Ešte sme nestihli plnohodnotnú oslavu...
Juraj: Áčko je punc kvality a s tým prichádza aj biznis.
Rasťo: Určite je to vizibilita, takže áno.
Vývoj biznisu sleduje rebríček TAAS. Zatiaľ máme čísla len za rok 2022 a tam ste až v druhej polovici rebríčka. JANDL má takmer 4 milióny Gross income, Istropolitana 3 milióny, Wiktor Leo Burnett 2,4 milióna. Vy 1,3. Očakávate, že aj v tomto ukazovateli budete stúpať?
Juraj: Určite. Čísla nám medziročne stúpajú.
Ďalším benefitom, ktorý by mal priniesť titul Agentúra roka, by mala byť atraktivita vašej agentúry ako zamestnávateľa. Čo vám z marketingového pohľadu alebo z pohľadu employer brandingu priniesla Agentúra roka? Cítite záujem mladých ľudí, alebo celkovo ľudí, ktorých hirujete?
Juraj: Robíme všetko pre to, aby sme boli pre ľudí stále sexi a zaujímaví, a cítime, že záujem o nás je. A, samozrejme, áčko a vlastne všetky úspechy tomu výrazne pomáhajú. Ľudia, ktorí majú ambície, chcú ísť robiť do agentúry, ktorá je úspešná a kde majú aj oni šancu skórovať.
Rasťo: Ja by som to možno ani tak neviazal na áčko, ale na to, že keď agentúra robí výrazné kampane, ktoré sa páčia v rámci odvetvia, prípadne získavajú ocenenia doma aj v zahraničí, tak minimálne to je dôvod, prečo chcú kreatívci robiť práve v takejto agentúre.
Prichádzajú stratégovia či kreatívci z iných agentúr, alebo sú to noví ľudia? Respektíve, akých ľudí hľadáte vy?
Rasťo: Závisí od konkrétnej situácie a pozície. Ale keď hľadáme skúsených ľudí, tak sa, samozrejme, pozeráme v prvom rade na to, aká je jeho agentúrna skúsenosť. To je pre nás must.
Juraj: A keď sa bavíme o juniornejších ľuďoch, tak hľadáme tých, ktorí túto robotu milujú a chcú ju robiť. A ak takýto človek chce a je obklopený kvalitnými ľuďmi, tak sa učí rýchlo a rýchlo si osvojí našu DNA.
V agentúrach je dnes obrovská fluktuácia. Ako sa vám darí udržať si ľudí?
Juraj: Kvalitných ľudí sa snažíme udržať dlhodobo. Snažíme sa k ľuďom správať extrémne férovo, budujeme kvalitné vzťahy, chceme, aby sa u nás cítili dobre. A potom sú to práve zamestnanci, ktorí šíria dobré meno agentúry. A našťastie u nás, vnútri agentúry, vládne spokojnosť a tú šíria naši ľudia aj navonok.
Rasťo: A ak aj od nás niekto odíde, tak ide väčšinou mimo reklamy.
Zostáva vám 82% na dočítanie.