Čím viac sa spojíte, tým viac výhod získate – to je benefit novej Magenta 1, ktorá prináša výhody rodinám, ktoré si spoja svoje služby pod jedno rodné číslo. Na výber získajú filmové streamovacie služby, ešte rýchlejší optický internet, Wow Wi-Fi, dvojnásobné dáta a mnoho ďalšieho.
Veľké množstvo filmovej zábavy však so sebou prináša aj veľké kompromisy. Čo keď vaša ratolesť chce s vami pozerať rozprávku práve počas najdôležitejšej športovej udalosti roka? Situácia, s ktorou sa stotožní nejeden rodič, sa stala hlavným motívom najnovšieho televízneho spotu, v ktorom si zahrala legenda slovenské hokeja – Branko Radivojevič, spolu s jeho skutočnou rodinou.
„Neexistuje na slovenských obrazovkách väčšia hokejová udalosť. A neexistuje väčšia obeta, ako ju zmeškať. Sám ako otec však viem, že rešpekt v rodine je to najväčšie víťazstvo a stojí za všetky zmeškané zápasy,“ hovorí Michal Mrnčo, manažér marketingovej komunikácie v Slovak Telekome.
„Pri sledovaní Branka, ako vyhovie svojej malej dcére, som si s úsmevom spomenul na všetky vlastné ‚obety‘. Preto sa s insightom nášho spotu dokážem na 100 % stotožniť a som si istý, že rovnako aj tisíce ďalších rodičov,“ dodáva.
Agentúra sa pre uveriteľnejší zážitok z príbehu rozhodla miesto herca využiť bývalého hokejistu spolu s jeho skutočnou rodinou. „Aby ľudia precítili silu obety, ktorú otec v spote podstúpi, hľadali sme niekoho, pre koho je tento športový event top udalosťou roka. Branko nám sem dokonale sedel aj preto, že sa natáčania zúčastnil so svojou skutočnou rodinou – manželkou Jankou, dcérou Larou a v produktovom spote si zahral aj jeho syn, Matija,“ opisuje spoluprácu s Radivojevičovcami senior copywriterka Zuzana Martiniaková.
A prečo sa vôbec Telekom dotkol hokejovej témy? „V tieto týždne bude mediálny priestor plný spotov o pravých fanúšikoch, napínavých športových momentoch a radosti z gólov. Nás však baví robiť veci inak a spolu s klientom sa nám páčila predstava, že by bývalý hráč, ktorý dodnes žije hokejom, z rešpektu k dcére prepol najväčšiu športovú udalosť roka,“ približuje kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi Jaroslav Vígh a dodáva: „Veríme, že nás tento prístup v reklamnou brejku odlíši od konkurenčných značiek.“
O produkciu spotu sa postaral Protos Productions spolu s režisérom Jurajom Janišom. Za kameru sa tentokrát postavil Tomáš Kotas. Kampaň tiež dopĺňa kľúčový vizuál s rodinou Radivojevičovcov, produktový spot, séria social spotov, komunikácia na TikToku, ako aj špeciálne online video, ktoré sa na sociálnych sieťach objaví o pár dní.
Vizitka kampane:
Klient: Slovak Telekom Petra Novotná, Ivana Daučíková, Michal Mrnčo, Klaudia Linkeschová
Creative Director: Jaroslav Vígh
Associate Creative Director: Adam Baška
Copywriter: Zuzana Martiniaková, Sabina Lukáčová, Jakub Kuvik
Art Director: Veronika Holaňová, Eduard Drexler, Matej Ježko, Artem Chibirev
Unit Director: Tatiana Hrutková
Account Manager: Zuzana Kormancová, Eva Jarembeková
Stratég: Lenka Dzurendová
Interná videoprodukcia: Lukáš Krist, Martin Palkovič, Martin Hluchý
Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS
Réžia: Juraj Janiš
Kamera: Tomáš Kotas
Sound Design: Vladimír Bajnoci
Mediálna agentúra: Wavemaker