Ku koncu minulého roka predstavila ADMA výsledky prieskumu medzi študentmi vybraných vysokých škôl. V spolupráci s prieskumnou agentúrou ACTLY zisťovali názory, plány či očakávania budúcich marketérov. Cieľ prieskumu reaguje na akútnu potrebu mladých talentovaných ľudí v agentúrnom prostredí a hľadá odpovede na viaceré otázky. A to, či je tu vôbec dostatok potenciálnej a kvalifikovanej pracovnej sily, čo študenti od práce očakávajú a hlavne, chcú vôbec pokračovať v odbore? Podľa prezidenta Asociácie digitálnych marketingových agentúr Rasťa Bahurinského získali vďaka prieskumu mimoriadne cenné a kvalitné dáta, na základe ktorých môžu aktuálnu situáciu so študentmi riešiť. Inými slovami, toto je len začiatok.
Priblížte, prosím, potrebu vašej asociácie zrealizovať prieskum medzi študentmi marketingových odborov na vybraných školách.
Asociácia digitálnych marketingových agentúr pravidelne otvára témy, ktoré agentúry zaujímajú alebo trápia. Jedna zo skutočností, s ktorou sa dnes stretávajú agentúry, je nedostatok mladých talentov. S tým sa spájajú otázky, kde máme mladé talenty alebo či ich vôbec máme. Vyprodukujú školy dosť študentov a dostatočne pripravených? A, samozrejme, chcú títo mladí ľudia po ukončení štúdia pracovať v reklame alebo inom blízkom odbore? Členské agentúry ADMA intenzívne spolupracujú so školami, takže nejakú predstavu o situácii máme. Nikdy sme však nerobili podobný prieskum u študentov, a preto sme sa rozhodli osloviť univerzity so žiadosťou o spoluprácu a o kľúčových témach sa detailnejšie pobaviť.
Zostáva vám 85% na dočítanie.