Koncept Kauflandu Naše naj pokračuje s Jánom Mistríkom.
StoryEditor

Ďalšia legenda v Kauflande: Ján Mistrík objavuje chuť slovenských výrobkov

01.03.2024, 09:00
Autor:
redred

Kampaň je z dielne agentúry THIS IS LOCCO. Produkciu spotu zastrešila produkcia Revers s režisérom Tomášom Bařinom.

Spot s vtipnou scénkou, ktorú poznajú mnohí Slováci, odkazuje divákom, že v Kauflande nájdu najviac slovenských výrobkov od dlhodobo overených dodávateľov.

Ústredným motívom spotu je typický rodinný obed, ktorý sa nečakane zvrtne. Spúšťačom drámy je misa slovenských výrobkov z Kauflandu. Ihneď totiž pobúri najstaršieho člena rodiny – svojského dedka v podaní Jána Mistríka. Veď za jeho čias robil všetko vlastnými rukami, nestačilo iba “nakúpiť v Kauflande a hotovo”.

„Tradičné slovenské výrobky sme kedysi našli skôr na salašoch alebo farmách. Dnes sú aj netypicky doménou veľkého reťazca ako Kaufland. Vtom sme videli potenciál na humor prameniaci zo stretu dvoch generácií – dcéry a jej otca, ktorého si zahral legendárny Ján Mistrík. Napriek počiatočnej nevôli však otec nakoniec zisťuje, že aj keď sa tradičné výrobky presunuli do Kauflandu, na ich kvalite to nič nezmenilo,” hovorí Martin Polakovič, Associate Creative Director z THIS IS LOCCO.

„ Hľadali sme tiež príbeh, s ktorým sa diváci dokážu stotožniť. A keďže každý z nás má v rodine toho jedného dedka, otca či strýka, ktorý vie všetko najlepšie, voľba bola jasná,” hovorí Romana Kádeková, Copywriter & Ideamaker z THIS IS LOCCO.

Koncept Kauflandu Naše naj pokračuje s Jánom Mistríkom.

Hero verzia spotu bude nasadená online. V artiklových recutoch sa objaví aj v TV.

Vizitka kampane:

Klient: Kaufland Slovensko (Jana Klvačová, Lenka Valachovičová, Barbara Šmídová)

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative Director: Juraj Kováč

Art Director: Juraj Sapara

Copywriter/Ideamaker: Martin Polakovič, Romana Kádeková

Account Manager: Michal Ružica, Diana Hromeková

Strategy Director: Juraj Kováč

Produkcia: Revers films

Režisér: Tomáš Bařina

01 - Modified: 2024-10-07 06:00:00 - Feat.: - Title: Na chate bez energie a plynu? SPP odhaľuje, ako by vyzeral kábel cez celé Slovensko 02 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 03 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu 04 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande 05 - Modified: 2024-06-02 15:00:00 - Feat.: - Title: Peter Sagan pokoril v novej kampani pre Zlatý Bažant ďalšiu cyklistickú métu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. november 2024 23:57