ČSOB po roku opäť prichádza s komunikáciou jedného z najväčších bežeckých eventov na Slovensku - ČSOB Bratislava Marathon, ktorého je dlhodobo generálnym partnerom.
Výhovorky nás odrádzajú od toho, aby sme si beh užívali naplno. Väčšina z nás to dobre pozná - mal som príliš náročný deň, moje tenisky sú príliš staré, ľudia sa na mňa budú pozerať. Takto sa sami demotivujeme ešte pred tým, než sa vôbec stihneme prezuť.
Práve ČSOB vo svojej novej kampani motivuje ľudí k tomu, aby sa už viac nenechali brzdiť výhovorkami a vybehli von - a to nielen na maratón. Posolstvo kampane „Nepozeraj na výhovorky“ je umocnené angažovaním výnimočnej osobnosti, ktorou sa stal nevidiaci bežec. Pavol Kéri prišiel o zrak, no aj napriek svojmu hendikepu žije aktívnym životom športovca a svojím pozitívnym prístupom k životu môže byť inšpiráciou všetkým okolo seba. Výber tváre kampane však vôbec nebol náhodný.
„ČSOB sa rozhodla v rámci tohto ročníka podporiť Úniu nevidiacich a slabozrakých Slovenska (ÚNSS) sumou 20-tisíc eur na realizáciu projektu uľahčujúceho ľuďom so zrakovým postihnutím pohyb v digitálnom svete,“ dodáva Simona Šípová, manažérka pre spoločenskú zodpovednosť a komunity.
19. ročník ČSOB Bratislava Marathon sa tak opäť ponesie aj v duchu spolupráce a spolupatričnosti. Creative Director MUW Saatchi & Saatchi Jakub Kuvik o kampani: “Ďakujem pánovi Kérimu a jeho navádzačovi, ktorí nám aj na natáčaní dokázali, že jediný hendikep, ktorý nás brzdí, je ten v našich hlavách. A ešte jedno špeciálne poďakovanie smeruje našim chalanom do internej produkcie.“
Vizitka kampane:
Klient: ČSOB (Michaela Matoleková)
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Radek Dajčár
Copywriter: Juraj Chmel, Adriana Krutá, Mária Tisoňová
Strategy Planner: Kamil Charvát
Account Director: Zuzana Záziková
Account Manager: Tereza Turzová
Produkcia: MUW Saatchi & Saatchi
Réžia: Lukáš Krist
Produkčný: Peter Hledík