„Nebolo to jednoduché rozhodnutie, ale spolupráca s materskou firmou, žiaľ, už dlhý čas stagnovala. Namiesto vývoja vpred sme prešľapovali na mieste. Preto sme sa rozhodli ísť vlastnou cestou,“ vysvetľuje Filip Kuna.
Engerio s dôrazom na brand safety
Nástupcom je slovenská natívna reklamná platforma Engerio, ktorá svojimi odporúčacími boxami zasahuje 73,7 % používateľov slovenského internetu čo predstavuje približne 2,7 milióna unikátnych používateľov.
„Tak ako to bolo pri Strossle, aj vyše 100 médií v portfóliu Engeria ponúka bezpečné prostredie pre všetky značky a ich inzerciu. Klienti sa nemusia obávať spájania ich mena s konšpiračnými webmi či pochybnými reklamami od nevypátrateľných firiem sľubujúcich nereálne výsledky,“ približuje Filip Kuna.
Široké portfólio webov umožňuje dodávať klientom stovky tisíc klikov mesačne. Výsledky kampaní si môžu klienti sledovať v prehľadných a priebežne aktualizovaných štatistikách. Zároveň môžu jednotlivé kreatívy A/B testovať a optimalizovať podľa potreby.
Nové formáty a podpora pre klientov
Už v prvých mesiacoch fungovania pritom Engerio prinieslo na slovenský trh viacero noviniek. Popri klasickom preklikovom formáte dnes ponúka aj formát carouselu alebo videa.
Jednou z priorít Engeria je zároveň kvalitná podpora pre klientov a práve na ňu sa chce sústrediť aj naďalej. „U nás vám neodpovie žiaden AI chatbot, alebo call centrum v Indii. A už vôbec sa nestane, že by sa vám neozval nikto. Vždy sa snažíme čo najlepšie poradiť, či vyriešiť problém.”
Samotná vízia spoločnosti je pritom podľa Filipa Kunu jasná. Inzerentom chce naďalej ponúkať zdroj vysoko kvalitnej návštevnosti a médiám extra zdroj príjmov od overených domácich zadávateľov. „A všetkým ostatným ponúkame kvalitný obsah zo sveta obchodu a marketingu. Ak si myslíte, že toho produkujeme veľa, tak vedzte, že ešte len začíname.”