1. Čo považujete za TOP rozhodnutie roka, ktoré posunulo vašu agentúru?
2. Aká TOP udalosť ovplyvnila vašu agentúru alebo celú brandžu?
Ondrej Štefánik
Respect APP
1. Po vstupe Petit Pressu do agentúry užšia a intenzívna spolupráca s vydavateľstvom.
2. Doba prináša nové pozície, náplne práce, ktoré vyžadujú interdisciplinárne skills a väčší spoločenský záber, úzkejšie spolupráce stratégov a kreatívcov, CSR projekty ako väčšia a efektívna súčasť DNA brandov či nové mediálne formáty.
Ďalej koncentrovanú prácu v množstve informácií a v polarizovanej spoločenskej atmosfére a tým posilnenú schopnosť sústredenia, analýzy a syntézy, väčší dôraz na spoločenské dáta, konkurovať kreatívnym schémam a algoritmom AI a byť progresívnejší a v kreatíve neočakávaný.
Marek Pajtáš
CEO
MullenLowe GGK
1. Vzhľadom na finančný, ale aj personálny rast našej agentúry v roku 2023 sme museli interne prekopať organizačnú štruktúru a zaviesť procesy, ktoré nám zefektívnia každodenný chod agentúry.
Nastavili sme samostatne fungujúce unity, ktoré prepájajú tradičné médiá s digitálom a social špecialistami, aby sme vedeli prinášať koncepčnejšie a rozsiahlejšie kampaňové riešenia už od začiatku príprav kampane až po jej koniec.
2. Po inflácii a budget cutoch klientov sme sa minulý rok zapojili do tendrov s víziou zastabilizovať firmu na najbližšie roky. Podarilo sa nám získať veľkého klienta BILLA, ktorý k chodu agentúry výrazne prispieva od polovice roka 2023.
Tento rok ešte nevieme tak presne predikovať, no máme ambíciu pridať 1 – 2 značky do portfólia, aby sme opäť posilnili a potvrdili stabilnú pozíciu agentúry na trhu, čo sa nám darí už 33 rokov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.