Kampaň podporuje awareness značky a jej cieľom je dostať názov cestovnej agentúry do povedomia ľudí. Kreatívny koncept je postavený na dvoch významoch, ktoré obsahuje v priamej súvislosti s brandom slovo dovolenka. Voice over v televíznom spote hovorí o ľuďoch, ktorí sú na dovolenke. Skutočnosť je však iná, ako čakáme.
Televízny spot ukazuje ľudí na dovolenke, postupne zisťujeme, že sú však na portáli dovolenka.sme.sk, kde si hľadajú ideálnu dovolenku. Opakovanie slova dovolenka v spote slúži na zapamätanie si názvu brandu dovolenka.sme.sk.
„Všetci poznáme ten pocit, keď sme už pri vyberaní dovolenky hlavou v cieli. V spracovaní kampane sme sa sústredili práve na zachytenie emócie ľudí, ktorí sa chystajú vycestovať... Túžia svoju predstavu premeniť na realitu – či už je to pláž, alebo mestské objavovanie. A práve na to je tu dovolenka.sme.sk, ktorá ich spoľahlivo dostane tam, kde už teraz mysľou sú,“ povedala o kampani Csilla Polák, Associate Creative Director v Respect APP.
Produkciu spotu zabezpečila Azyl Production pod režisérskym vedením Lukáša Teréna, vizuály vznikli v spolupráci s Matúšom Bencem.
„Pre cestovnú agentúru dovolenka.sme.sk je toto prvá veľká kampaň po dlhšom čase a sme radi, že sme ju mohli pripravovať s agentúrou Respect APP. Kreatívna stratégia a zrealizovanie sú na špičkovej úrovni. Dúfame, že kampaň zarezonuje a značka dovolenka.sme.sk sa stane najvyhľadávanejšou destináciou ľudí, ktorí hľadajú ideálnu dovolenku,“ dodáva marketingový riaditeľ Peter Nagy.