StoryEditor

oh my DOT: Celému trhu dávame zadarmo unikátne dáta. Chceme lepšiu reklamu pre všetkých

18.01.2024, 17:04
  • Reklamná agentúra oh my DOT už druhý rok realizuje veľkú štúdiu Director of Taste.
  • O tom, čo im vyšlo tento rok, aké témy sa ukázali ako kľúčové pre Slovensko, Slovákov a marketérov, prišli porozprávať Creative Director Roman Roj a Strategy Director Peter Urbanec, ktorý má na starosti strategické oddelenie oh my DOT.
  • Prečo dávajú svoje unikátne dáta k dispozícii celému trhu a nenechajú si ich ako svoje know how?
  • Ako Slováci vnímajú svoje zdravie a prečo by to mala reklama reflektovať?
  • A prečo v marketingových kampaniach chýbajú starší ľudia a ako ich tam dostať?
  • Štúdia vznikla v spolupráci s prieskumnou agentúrou IPSOS.
  • Celý podcast si môžete pozrieť ako videorozhovor alebo vypočuť na známych platformách Apple a Spotify.

Director of Taste je štúdia o tom, ako sa vyvíja naša spoločnosť a kam smeruje. Predovšetkým sú to však výsledky, o ktoré sa môžu oprieť marketéri pri tvorbe nových reklám. Na čo by sa mali zemerať?

„Je to odvodené z posledných troch slov našej agentúry, DOT teda znamená Director of Taste. Hľadali sme niečo nové a fresh, nemalo to byť len o názve agentúry, ale že vychádzame z dát a dobre nastavenej stratégie. Nevymýšľame si idey, necucáme si ich z prsta, ale vždy sú položené na reálnom základe, na dátach. Zaviazali sme sa, že každý rok prídeme s novým prieskumom, ktorý má na starosti strategické oddel...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-01-11 09:57:11 - Feat.: 0 - Title: Juraj Holub: Menej honosných priestorov a drahých chlebíčkov. Kvalitný event potrebuje niečo iné 02 - Modified: 2024-01-02 09:12:18 - Feat.: 0 - Title: Maru Mitlíková: Padnúť dole je ľahké, teraz sa musíme vrátiť na vysoké priečky 03 - Modified: 2023-12-26 23:00:00 - Feat.: 0 - Title: Odborník na monitoring médií: Máme problém, dezinfoscéna má obrovský výtlak 04 - Modified: 2023-12-19 09:18:20 - Feat.: 0 - Title: Budovanie brandu a firemnej kultúry je "top down" proces. Bez CEO to firma nezvládne 05 - Modified: 2023-12-14 07:33:07 - Feat.: 0 - Title: Peter Núñez: Na Slovensku už nie je dovolené myslieť si hocičo, budeme sa brániť právnou cestou 06 - Modified: 2023-12-01 09:36:32 - Feat.: 0 - Title: Zomri: Vždy sa na nás niekto hnevá. V tejto krajine je veľmi dobre, ak píšeme o vtipoch 07 - Modified: 2023-10-31 13:52:45 - Feat.: 0 - Title: Pavol Neruda z Oktagon MMA: Viac ako po biznise a číslach ideme po spokojnosti fanúšika 08 - Modified: 2023-10-19 08:18:05 - Feat.: 0 - Title: Peter Jančárik: Vyrábať dezinformácie je lacné a weby z toho majú výhodný biznis 09 - Modified: 2023-10-12 13:43:40 - Feat.: 0 - Title: Juraj Kováč: Humoru je v reklame stále málo, značky sa ho boja 10 - Modified: 2023-10-05 08:13:07 - Feat.: 0 - Title: Hlúpa komunikácia je cesta do pekla, tvrdí šéf českého PR klubu Pavel Vlček
01 - Modified: 2024-10-19 08:54:10 - Feat.: - Title: Každá prihlásená práca do Zlatého klinca mala byť podrobená dôslednej kritike. Už v agentúre 02 - Modified: 2024-09-30 11:21:05 - Feat.: - Title: Final Boss 03 - Modified: 2024-05-03 06:06:24 - Feat.: - Title: Lukáš Kočiš: Urobíme aj 80 tendrov za rok, každý stojí tisícky eur 04 - Modified: 2024-03-26 09:37:53 - Feat.: - Title: Cez THREADS sa dostanete bližšie k publiku. Má to aj svoje „ALE“ 05 - Modified: 2024-03-01 07:28:57 - Feat.: - Title: Elite/Monday Lovers a oh my DOT obhájili svoje miesto v Slovnafte
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 21:09