Tu by ste však mali spozornieť. Ako mediálna agentúra sa vždy snažíme dosiahnuť najvyššiu možnú efektivitu a návratnosť investícií našich klientov, zároveň však vieme, že ekonometria ako nástroj strategického plánovania nie je nutne vhodná pre každého.
V skratke, ekonometria, alebo aj MMM (Marketing mixed model) je reakciou na komplexnosť, s ktorou sa dnes marketéri stretávajú na každom kroku. Na vaše podnikanie totiž vplýva obrovské množstvo faktorov, od externých (sezónnosť, covid, počasie) cez interné marketingové faktory (cena, distribúcia, médiá a komunikácia) až po marketingové aktivity konkurencie.
Vďaka ekonometrii dokážeme pre všetky tieto faktory vypočítať ich návratnosť, respektíve určiť ich prínos, ktorým sa podieľajú na vašich predajoch. Vo výsledku tak viete lepši...
Zostáva vám 85% na dočítanie.